וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: ג'סטין ביבר ביטל את הופעתו בישראל

עודכן לאחרונה: 15.9.2022 / 17:15

ג'סטין ביבר הודיע על ביטול סיבוב ההופעות שלו בדרום אמריקה, אפריקה, המזרח התיכון ואסיה - סיבוב שכולל כמובן גם את ההופעה בישראל ב-13 באוקטובר. לרוכשים הכרטיסים יינתן החזר מלא

ג'סטין ביבר בהופעה בפינלנד/יח"צ

ג'סטין ביבר הודיע על ביטול סיבוב ההופעות שלו בדרום אמריקה, אפריקה, המזרח התיכון ואסיה - סיבוב שכולל כמובן גם את ההופעה בישראל ב-13 באוקטובר. כאמור, לפני שבוע הודיע כוכב הפופ כי הוא לוקח פסק זמן מהופעות עד להודעה חדשה בשל תשישות. בעקבות זאת, גבר החשש לביטול סיבוב ההופעות שלו, שכולל גם את הופעתו בישראל באוקטובר. היום כאמור התאמת החשש וההופעה בוטלה.

מטעם ההפקה בישראל נמסר: "אנחנו כמובן מאוכזבים ואין לנו ספק שהקהל העצום של ג'סטין בישראל מאוכזב כמונו. משרדי הכרטיסים נערכים להחזרת כספים באופן מיידי, הזיכוי יבוצע לכל הרוכשים באופן אוטומטי והכסף יוחזר לכרטיסי האשראי. לא נותר לנו אלא לאחל לג'סטין ברירות ולקוות שיחזור לבמות בקרוב".

עוד נכתב כי בשבוע האחרון ההפקה עשתה "את כל המאמצים לקבל התחייבות לתיאום מועד חדש להופעתו בישראל אך לצערנו זה לא מתאפשר בשלב זה בעקבות מצבו הרפואי הלא ברור".

לפני שבוע מסר ביבר: "אחרי שירדתי מהבמה בריו, התשישות השתלטה עליי והבנתי שאני צריך לחשוב קודם כל על הבריאות שלי עכשיו. אז אני מתכוון לקחת הפסקה מהופעות לעת עתה".

ג'סטין ביבר מקבל את פרס אמן השנה ב-VMA 2021. Kevin Mazur/MTV VMAs 2021/Getty Images for MTV/ViacomCBS, GettyImages
יגיע בכל זאת לישראל? ביבר/GettyImages, Kevin Mazur/MTV VMAs 2021/Getty Images for MTV/ViacomCBS

מוקדם יותר השנה דחה ביבר מספר הופעות מתוכננות בצפון אמריקה, ובחודש יוני חשף כי הסיבה לכך היא סיבות בריאותיות. הזמר פרסם סרטון שבו סיפר כי יש לו תסמונת רמזי האנט (הרפס זוסטר אוטיקוס). מדובר בתסמונת המתרחשת כאשר התפרצות שלבקת חוגרת משפיעה על עצב הפנים ליד אחת האוזניים. בנוסף לפריחה כואבת, תסמונת רמזי האנט עלולה לגרום לשיתוק פנים - כפי שאכן קרה במקרה של ביבר - ואובדן שמיעה באוזן הפגועה. אחרי כחודש שב ביבר להופיע.

עוד בוואלה!

ג'סטין ביבר חוזר לסיבוב ההופעות, יגיע במועד להופעתו בישראל

לכתבה המלאה

יש לציין כי הסיבות לביטול אינן בהכרח פיזיולוגיות, ועל פי העיתונים המקומיים מדובר הפעם בסוגייה של בריאות הנפש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully