וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מתרגש": שלום חנוך חזר לבמה אחרי הפציעה בגב

עודכן לאחרונה: 15.9.2022 / 0:18

לאחר מעל לחודש שבו נעדר מהבמה, ולאחר שביטל כמה הופעות, מלך הרוק הישראלי השתתף במופע המחווה לאלבום "מזל גדי" בבית האופרה הישראלית, וביצע ארבעה שירים לצד שלומי שבן, אסתר רדא, אלון עדר, עוזי נבון ותזמורת הקאמרטה הישראלית ירושלים. צפו בתיעוד

שלום חנוך מבצע את "לילה" בבית האופרה הישראלית, תל אביב, 14 בספטמבר 2022/צילום: מערכת וואלה, מילים ולחן: שלום חנוך

שלום חנוך שב הערב (רביעי) לבמה לאחר שנעדר ממנה במשך מעל לחודש וביטל כמה הופעות. זאת, כזכור, לאחר שסבל מפריצת דיסק בגבו. "זה נורא מרגש", אמר אחרי השיר הראשון שביצע חנוך לקהל הצופים, שעמד על רגליו והריע לו ממושכות, "בשבילי זה נוסטלגיה. אני לא נוסטלגי בכלל, והנה פתאום!"

חנוך השתתף במופע נוסף של "בחזרה למזל גדי" בבית האופרה הישראלית, מחווה ל"מזל גדי", אלבום הסולו השני של אריק איינשטיין והראשון שבו שיתף פעולה עם חנוך, מלחין שירי האלבום, שניהל מוזיקלית אלכס וייס. חנוך עלה הערב לבמה לביצוע של ארבעה שירים: את "לילה", "כהה כהה" ו"אבשלום" שר לבדו, ואת "מכופף הבננות" ביצע עם שלומי שבן, אלון עדר ועוזי נבון. עוד השתתפה במופע אסתר רדא, והמופע לווה על ידי תזמורת הקאמרטה הישראלית ירושלים בניצוחו של אבנר בירון, ובחלק מהשירים הצטרפה גם מקהלת בת קול. יבגני לויטס שיחזר את העיבודים המקוריים של אלכס וייס בהיעדר הפרטיטורות המקוריות.

לפני כחודש הודיע חנוך בן ה-76 על ביטול הופעותיו בשל "פריצת דיסק המלווה בכאבים שלא מאפשרים תנועה". מאז ניסה חנוך לקבוע מועדים חדשים להופעות, אך הכאבים לא אפשרו לו לחזור אל הבמה.

שלום חנוך, בית האופרה הישראלית, תל אביב, 14 בספטמבר 2022. שגיא בן נון, מערכת וואלה!
חוזר לבמה. חנוך, הערב/מערכת וואלה!, שגיא בן נון

גם בחודש אפריל האחרון הודיע שלום חנוך כי הוא דוחה את הופעותיו בעקבות מצב רפואי. מטעם המוזיקאי נמסר אז: "בימים האחרונים שלום חנוך חש שלא בטוב. בעצת רופאיו יעבור בימים הקרובים פרוצדורה רפואית ויידרש למנוחה. על כן ההופעות הקרובות יידחו. עד שיתלוצץ עם רופאיו".

  • עוד באותו נושא:
  • שלום חנוך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully