וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הפוסט של הצל והריאיון בוואלה! תרבות: סאבלימינל והצל התפייסו

עודכן לאחרונה: 16.9.2022 / 17:49

סאבלימינל והצל נפגשו היום לראשונה מזה שנים רבות של נתק וסכסוך מתוקשר. זאת, יום לאחר ריאיון עם סאבלימינל בוואלה! תרבות בו דיבר בגילוי לב נדיר על הסכסוך ביניהם ובמקביל סרטון שהעלה הצל ובו התנצל בפני שותפו לשעבר. "כל הכעס והמירמור נעלמו, כאילו מעולם לא רבנו"

קובי שמעוני (סאבלימינל) ויואב אליאסי (הצל) מתפייסים בפגישה ראשונה לאחר שנים רבות של נתק וסכסוך מתוקשר, 16 בספטמבר 2022. עמוד הפייסבוק של יואב אליאסי (הצל), צילום מסך
האור גבר על הצל של הסכסוך. סאבלימינל והצל בפגישה ראשונה מזה שנים, הבוקר/צילום מסך, עמוד הפייסבוק של יואב אליאסי (הצל)

אחרי פוסט ההתנצלות של הצל ואחרי הריאיון של סאבלימינל בוואלה! תרבות: הראפרים קובי שמעוני (סאבלימינל) ויואב אליאסי (הצל) התפייסו היום (שישי), וקיימו פגישה ראשונה לאחר שנים רבות של נתק ודם רע ביניהם. הצל העלה היום תמונת סלפי של שניהם לעמוד הפייסבוק שלו, וכתב: "אתמול בערב אחרי הסרטון שלי קובי שלח לי הודעה. דיברנו וקבענו שניפגש הבוקר. זה פשוט מדהים להיפגש אחרי עשור עם מי שהיה החבר הכי טוב שלך, ומיד כל הכעס והמירמור נעלמים, ולהפוך במידי לקובי ויואב, הילדים בני ה-15, כאילו מעולם לא רבנו ומעולם לא נפרדנו. הייתה שיחה מדהימה, קובי אחי, אני מבין מה שיושב לך על הלב. נתקן ונצא לדרך חדשה".

סאבלימינל והצל היו צמד מוזיקלי מצליח, שפעל מ-2002 ועד 2009, הוציא אלבום משותף ("האור והצל") ועוררו עניין תקשורתי רב. הפרידה מהם לוותה בהאשמות הדדיות רבות, בין השאר, סאבלימינל טען שהתקשה במימון אמני משפחת תאקט וכי וויתר על כספים שהצל היה חייב לו, ואילו הצל כתב שיר נאצה נגד סאבלימינל, האשים אותו בפירוק משפחה ותקף אותו רבות בתקשורת וברשתות. בתחילת העשור הקודם הם אמנם התאחדו אבל לאחר מכן הסכסוך והביקורות אחד על השני נמשכו.

לפני כמה ימים קיים סאבלימינל הופעת השקה למיני האלבום החדש שלו, "מקורות", שבו אירח את שותפיו לשעבר ממשפחת תאקט סיון ואיציק שמלי, ומי שלא הוזמן ובלט בהיעדרו הוא הצל. אתמול (חמישי) עלה לאוויר ראיון של סאבלימינל לוואלה! תרבות, שהוקלט שלשום, ובו התייחס סאבלימינל לסכסוך עם הצל בכנות נדירה, וגם אמר שהוא מצפה להתנצלותו. סאבלימינל אמר בין השאר בריאיון: "מה אתה צריך עכשיו לדבר עליי בתקשורת? אז מפה אני יוצא בקריאה נרגשת לצל: אח שלי היקר, אני אוהב אותך. יש כעסים? בוא לאולפן, נשב, נדבר, נרים, נשחק שש בש, ונתקדם הלאה. לא צריך דרך התקשורת".

על אי הזמנת הצל להופעתו בבארבי אמר: "אני לא עשיתי איחוד של תאקט. עשיתי הופעה שלי. לא חשבתי לארח את יואב מסיבה מאוד פשוטה: אנחנו לא חברים. לא דיברנו הרבה שנים כי אני מאוד כועס עליו והוא יודע בדיוק על מה. ברמה האישית הוא התנצל על הדברים האלה אבל בתכל'ס הוא ממשיך עם ההתנהגויות האלה. מה יש לך לדבר עליי בתקשורת כל הזמן? יואב צייר את זה בתקשורת כאילו שהיה קאמבק של משפחת תאקט ועשו עליו חרם והוא בחוץ. מי בכלל בסרט הזה? זה עוד פעם טוויסט וספין בעלילה שהוא מריץ על הראש שלי, אם המטרה שלו היתה להשלים איתי, הוא היה מרים אליי טלפון, היה בא ופותר את זה".

בתשובה לשאלה אם הסכסוך ביניהם פתיר, אמר סאבלימינל לוואלה! תרבות: "כן. אני מאוד אוהב את הבן אדם, אין לי משהו נגדו. אני רק רוצה לראות אותו מצליח. תוציא החוצה את כל האש שהוא משליך עליי כל הזמן בתקשורת, ואין לי בעיה איתו. גם על מה היה הסכסוך הגדול בינינו? שאני לא מוכן לממן יותר. אבל אני ויתרתי לו על חוב של כמעט חצי מיליון שקל בתאקט - והוא יצא ממש כועס, והוביל את הקו הזה שאני הרסתי את המשפחה, פירקתי את המשפחה בשביל כסף. ובמשך שנים אנשים חשבו שאני גנבתי כסף או לקחתי או הרווחתי עליהם. אנשים באו אליי ברחוב, אמרו לי 'קובי, אני מת עלייך, מעריץ אותך, אבל יש דברים בחיים יותר חשובים מכסף, משפחה יותר חשובה מכסף'. זה מה שאמרו לי. אבל הערך העליון בחיים שלי זה משפחה. שרפו לי את הנשמה. הכל בגללו. בוא תעלה בטלוויזיה ותגיד את האמת - 'בחיים קובי לא היה חייב לי אגורה. ההפך. קובי ויתר לי על חוב ענק ואמרתי המון דברים כדי לפגוע בו ואני מצטער, ובוא נשלים'.

"בזמנו הוא התנצל, אבל בסופו של דבר כל ההתנהגות שלו חזרה על עצמה. למשל, עשיתי אקס פקטור, והוא כתב שבשביל אקס פקטור מכרתי את נשמתי לאלוהי השמאל ובגלל זה אני לא מוציא איתו שיר, ושלח אלף מפגרים לקלל אותי 'יא שמאלן'. מה אתה רוצה מהחיים שלי? אני מדבר עכשיו בפתיחות, וזו אחת הפעמים היחידות שאני מדבר בפתיחות כי אני באמת רוצה לסגור את הסיפור הזה איתו. ואני מבין שהוא לא יבוא וידפוק לי בדלת. הוא צריך לעשות את זה דרך התקשורת. אז הנה אני מזמין אותך, בוא, נסגור את העניינים ותפסיק את החרא הזה בתקשורת".

עוד בוואלה!

"אני לא רק החלוץ של סצנת ההיפ-הופ בישראל, אני האדריכל. אני בניתי את היסודות"

לכתבה המלאה

לאחר הקלטת הריאיון ובמקביל להעלתו לאוויר, העלה אתמול הצל סרטון לעמוד הפייסבוק שלו ואמר בין השאר: "הסרטון הזה מיועד לאדם אחד בלבד, קוראים לו קובי שמעוני, סאבלימינל. זה סרטון שהיית אמור לעשות מזמן, אבל היה לי הרבה אגו אז אני עושה אותו עכשיו. קובי, אח יקר שלי, אנחנו היום יותר זמן בסכסוך ממה שהיינו ביחד. אני רוצה לשים את כל הדבר הזה בצד ולהגיד - אין לי שום דבר נגדך, ההפך הוא הנכון - אני מאוד מתגעגע אליך. אני מתבייש שאני לא מכיר את הילדים שלך. ואתה לא מכיר את שלי. אני ואתה היינו כמו אחים. אני מוכן לשים את כל החרא שהיה בינינו בצד. אתה קראת דברים עליי וכעסת, ואני קראתי דברים שאתה אמרת וכעסתי. ואני יצאתי נקניק, כשאבא שלך נפטר לא באתי להלוויה ולא באתי לשבעה. טעיתי בדבר הזה בענק. אני לא מבקש ממך קאמבק, אבל שתדע אחי שאתה חשוב לי, אתה חלק מהחיים שלי. אני מושיט את היד שלי לשלום. חוץ מהמלחמה על ארץ ישראל - לא רוצה להילחם באף אחד יותר. אוהב אותך אחי, מקווה שתקבל את ההתנצלות הזאת".

הבוקר, כאמור, נפגשו השניים לראשונה מזה שנים - והתפייסו, לפי שעה.

לריאיון המלא עם סאבלימינל בוואלה! תרבות - לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully