וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טליה עובדיה זכתה בגמר "האח הגדול", בר הגיעה למקום השני

עודכן לאחרונה: 18.9.2022 / 0:27

זו הייתה אחת העונות המדוברות של "האח הגדול" והערב היא הגיעה לסיומה. טליה זכתה בגמר ולמקום השני הגיעה בר. שחף הגיע למקום השלישי, אילנה הגיעה למקום הרביעי, נתנאל הגיע למקום החמישי - ולמקום השישי הגיע דרור

האח הגדול/צילום: רשת 13

זו הייתה אחת העונות המדוברות של "האח הגדול" והערב היא הגיעה לסיומה - אחרי 103 ימים. הזוכה הגדולה בגמר היא טליה עובדיה ששלשלה לכיסא מיליון שקלים. למקום השני הגיעה בר כהן. למקום השלישי בגמר הגיע שחף - שניהל זוגיות עם טליה בתוך הבית - למקום הרביעי הגיעה אילנה טרננקו, למקום החמישי הגיע נתנאל רודניצקי שהתרגש לפגוש את דיאן באולפן, ולמקום השישי הגיע דרור רוקנשטיין.

רגע לפני שיצאה מבית האח, נכנסה טליה לחדר האח הגדול ושם הוא נפרד ממנה בהתרגשות: "אצלך לא הכול שחור או לבן. יש גם כתום. טליה, את פעלת לפי הערכים שלך ולפי הדרך שלך וכבשת מאות אלפי צופים. הגעת לבית עם הרבה חששות, שיתפת אותי עם הקשיים שלך והפחדים שלך והחלומות שלך. אמרת לי לא פעם שמחוץ לבית את בעיקר לבד. את לא לבד. יש לא מעט אנשים שאוהבים אותך כאן בבית ויש המון אנשים מחוץ לבית שאוהבים אותך".

לצד המפגש המרגש בין דיאן לנתנאל, נרשמה התרגשות נוספת כשבר פגשה את אליאב וכשאילנה פגשה את בנה באולפן. המוזיקאי עדן חסון, אשר הופיע השנה בפארק הירקון מול קהל של רבבות, הפתיע את בר וטליה בגמר ושר מולם את להיטו "שקיעות אדומות". הגמר ארך שלוש שעות וכלל הפסקות פרסומות רבות.

טליה עובדיה. נוי עינב,
הזוכה. טליה/נוי עינב

ששת הדיירים שהגיעו לגמר ששודר הערב ברשת 13 הם נתנאל, אילנה, דרור, בר, טליה ושחף.

הדיירת האחרונה שהודח מבית האח הגדול לפני הגמר הייתה ריוואה. לפניה הודחו - לפי הסדר - דניאל, קאזם, משה, שרין, מרינה ואופק.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully