וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן על העדויות החדשות: "המום מהשקרים ושינוי הגרסאות, הגיעו מים עד נפש"

עודכן לאחרונה: 2.10.2022 / 18:00

אמש פורסמו בחדשות 12 פרטים נוספים מחקירתן המחודשת של נ' ו-ט', שתיים מהצעירות שנפגעו בפרשת אייל גולן. עורכת דינן ל-103fm: "היו אירועים של אונס, עם נערה שמגיעה למצב של קצף בפה ומאבדת הכרה". גולן: "המום מהשקרים ושינוי הגרסאות, הגיעו מים עד נפש"

בווידאו: אחת המתלוננת בפרשת אייל גולן מגיעה לעימות עם אחד ממקורביו בתחנת משטרה בתל אביב/מערכת וואלה!

אמש פורסמו במהדורת השבת של חדשות 12 פרטים נוספים מחקירתן המחודשת של נ' ו-ט', שתיים מהצעירות שנפגעו בפרשה של אייל גולן. במסגרת הפרסומים התגלו פרטים חדשים על יחסי המין שקיימו עם הזמר המפורסם ואף עם חברו אחרי ששכנע אותן, לטענתן, כשאמר: "זה החבר שאני דורש שתפנקו".

גולן הגיב לכך בפוסט שכתב באינסטגרם: "כמעט עשור שלם שתקתי אבל לא עוד. לצערי אני לא יכול להרחיב בנושא מבחינה משפטית אבל אני רוצה להגיד לכם שאני המום למראות עיניי, לשקרים פעם אחר פעם, לשינוי גרסאות ובעיקר מרגיש שהגיעו מים עד נפש, שפוגעים ועושים עוול גדול לי ולמשפחתי. אני רוצה לספר לכם שהיו לי מספר הזדמנויות לסגור את התיק כחלק מנסיונות סחיטה חוזרות של המתלוננות אבל בחרתי להילחם על האמת שלי למרות המחיר הכבד שאני ומשפחתי משלמים כי אני מאמין באמת ויודע שהיא תצא לאור. אמש שודרה כתבת מגמתית, שמייחסת לי האשמות שקריות. לצערי, כל הנסיונות של הצוות המקצועי שלי לשוחח עם הכתבת ולאפשר לנו להגיב בצורה רצינית, נדחו בזלזול ואפילו את התגובה הכתובה שהועברה מטעמי לא שידרו במלואה".

"חשוב להדגיש ולהזכיר", הוסיף גולן, "הבעתי בעבר התנצלות כנה מעומק ליבי בפני מי שנפגעו מגורמים בסביבתי ולקחתי אחריות על כך. אך בין זה לבין עלילות הכזב שנטענות כלפיי בגלל תביעה כספית שהולכת וקורסת אליה לא הסכמתי להיכנע, ארוכה הדרך וזו הסיבה שדרשתי את העימותים כדי שסוף סוף האמת תצא לאור".

בריאיון לגולן יוכפז וניסים משעל ב-103fm הביאה עורכת דינן של נ' ו-ט' גליה שמילוביץ את גרסתן של הנפגעות: "הנערות האלה נאנסו מספר רב של פעמים, זה שבי נפשי. ניצלו אותן שוב ושוב, דאגו שהן יהיו מספיק מסוממות. אנשים עם כוח והערצה, יכולים ליצור מנגנוננים של שבי נפשי שאנו אפילו לא יכולים להבין".

"כשראינו את חומרי החקירה לפני שנה בדיוק, הבנו שלמעלה מ־11 המעורבים שהוזכרו רובם על ידי כמעט כל הבנות - כלל לא נחקרו", אמרה. "כך, בעצם, החלה חקירה חדשה שנמשכה חודשים רבים. אנו יודעות שכתוצאה מאותה החקירה, התגלו לא מעט אירועים חדשים. אחד החשודים, הוא אדם מוכר מאוד בעיר לא גדולה עם הרבה מאוד עסקים".

"התפיסה ב־2013 הייתה שהקורבן הוא אשם. מי שקורא את החקירות מזדעזע. היו שם אירועים של אונס, עם נערה שמגיעה למצב של קצף בפה ומאבדת הכרה. שומעים את החשודים בהקלטה אומרים 'הלך עלינו', ככה. במשך שבוע, במשטרת ישראל הספיקו להאזין לשורה של אירועים שעליהם נחקרים החשודים. בחודש נובמבר עוד יש אירוע שבו לוקחים את הנערות, כולל את ט' ונ' לאיזשהו מקום וכתוצאה ממה שנתנו להם שם, אחת מהן מאבדת הכרה, עד שמביאים אותה לבית החולים. כל זה קורה לייב, והמשטרה הולכת עם הצד הלא נכון".

אורית סוליציאנו. מנכ"לית איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית, מסרה בעקבות העדויות: "אין ספק שאייל גולן וחבורתו הנלוזה לא שילמו שום מחיר על הניצול הבוטה, הפגיעות בצעירות ועל מעשים פליליים שכרגע נחקרים מחדש. יש חשיבות אדירה בהעלאת הנושא לשיח הציבורי, ואין ספק שהמאבק של ט' ונ' ראוי להערצה. הפינוקים שדרש גולן עבור חבריו והאונס שהתרחש מתחת לאפו הם מעשים חמורים, שפלים, שהיו צריכים כבר מזמן לשלוח אותו ואת חבריו מאחורי סורג ובריח. אני מקווה שהצדק ייצא לאור, וכל החבורה הנפשעת הזו בסוף תשלם מחיר על הפגיעות ועל ההתייחסות אליהן כאל כלי לסיפוק צרכים".

יו"ר מפלגת העבודה, שרת התחבורה מרב מיכאלי, כתבה: "העדויות המזעזעות של הנפגעות האמיצות בפרשת אייל גולן מרתיחות את הדם. "הוא יזם את זה" הן אומרות בקול שבור. מאז ועד היום אני איתכן. הנושא נפתח מחדש. צריך לעשות הכל כדי לעשות את הצדק שאתן ראויות לו ולהעניש את המעורבים בזוועה הזאת. נמשיך להלחם על האמת שלנו עד שפגיעה מינית תפסיק לקרות".

ח"כ מיכל רוזין, יו"ר סיעת מרצ, מסרה: "העדויות קורעות את הלב וצריכות להדיר שינה מעיניי כולנו - נשים וגברים כאחד. אף אחד אינו מעל החוק, גם לא אייל גולן וחבריו, והמצב לא יכול להישאר כך. מחזקת את נ' ו-ט'- מהאמיתות שיש אני מתחייבת שלא נפסיק לפעול עד שאחרון הפוגעים יועמד לדין".

ח"כ נעמה לזימי (העבודה) הוסיפה: "העדויות החדשות הקשות על אונס הנערות בפרשת אייל גולן, שנחשפו היום בחדשות 12 שוברות את הלב. המערכת, המשטרה והפרקליטות הפקירו אותן פעם אחר פעם. מהרגע הראשון האמנתי להן - למרות מסע הכפשות ומערך יח"צ אגרסיבי, היה ברור שהיתה שם תעשייה של ניצול מיני קשה שכל המעורבים ידעו ולקחו בה חלק. הגיע הזמן לעשות עימן צדק ולמען מיגור תרבות האונס והאלימות המינית פה. אתן גיבורות ואמיצות. מחזקת אתכן ומאמינה לכן מאז ועד היום".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מירב מיכאלי בראיון באולפן וואלה, מרץ 2021. ראובן קסטרו
"לעשות את הצדק". מרב מיכאלי/ראובן קסטרו

סגן ראש עיריית ירושלים אריה קינג צייץ: "ככל שזה תלוי בי, אין מצב שאייל גולן יופיע בהופעות ופסטיבלים של עיריית ירושלים. מצפה לשיתוף פעולה בנושא עם כלל חברי מועצת העירייה. הופעה שלו תחת הלוגו של העירייה, תהיה אות קלון על מצחם של כלל חברי מועצת העירייה".

אמש כאמור פורסמו במהדורת השבת של חדשות 12 פרטים נוספים מחקירתן המחודשת של נ' ו-ט', שתיים מהצעירות שנפגעו בפרשה של אייל גולן. "עוד לא הספקנו לסיים להתקלח (אחרי ששכבו עם אייל - ו"ת), אייל נכנס עם *** לחדר ואמר 'זה החבר שאני דורש שתפנקו'", סיפרו. "אז הוא תפס את נ' כשהיא כפופה על הבגדים, זרק אותה על המיטה ועלה עליה. היא התנגדה בכל הכוח, הוא התעצבן עליה. עזב אותה, תפס אותי עם כל המשקל וכל הכוח שלו, הוא חדר אליי בכוח. הוא לא הפסיק והוא המשיך ולא עניין אותו שכואב לי. הוא תפס אותי בזרועות ושיתק אותי בידיים. הוא אנס אותי".

נ' סיפרה עוד: "כל הזמן הזה בני פרץ (מנהלו לשעבר של אייל - ו"ת) ואייל גולן מחוץ לחדר שמעו את כל הצעקות, את כל מה שקרה בחדר. הוא גם עשה המון רעש". השתיים נשאלו אם אייל אמר משהו לאחר שהן יצאו מהחדר. "לא, לא נשארנו לדבר. פשוט ברחנו. הוא ידע מצוין מה קורה. הוא יזם את זה".

אופירה וברקוביץ' מארחים את אייל גולן. קשת 12, צילום מסך
"שמע הכל". אייל גולן/צילום מסך, קשת 12

לפני כתשע שנים נחשף מנגנון שפעל מסביב לגולן אשר הזרים אליו מעריצות צעירות, חלקן גם קטינות, שהגיעו מבתים הרוסים. לצעירות הללו נתנו להבין שעבור קירבה לגולן הן יצטרכו לספק מינית גם את חבריו. גולן הכחיש אז את הפרטים וטען שלא ידע על הקשרים של מקורביו עם הנערות ולא היה קשור לאותו מנגנון. אולם כעת החקירה נפתחה מחדש לבקשת הנפגעות שטוענות שיש מקרים שלא נחקרו. בריאיון למהדורת השבת של חדשות 12 הן סיפרו מדוע לא סיפרו על המקרים הללו בחקירתן ב-2013. "פחדנו, פחדנו לדבר, וכנראה שהסימפטומים של נפגעות עבירות חדרו אלינו עמוק עם האשמה עצמית. אבל לא שכחנו. הדחקנו המון שנים. עכשיו אחרי כל השנים אנחנו חזקות לספר את זה כמו שזה היה. אונס ברוטאלי קיצוני".

בחקירה המחודשת אמורים להתקיים כעשרה עימותים עם חשודים שכלל לא נחקרו עד כה וגם עם גולן עצמו שלא עומת ב-2013 עם אף אחת מהמתלוננות. "אנחנו מחכות להתעמת גם איתו. נגיד לו את כל האמת מה שהוא עשה את כל מי שהוא שלח לאנוס אותנו", אמרו למהדורת השבת של חדשות 12.

תגובה

עו"ד טל גבאי מסר בתגובה בשם אייל גולן: "אסור לתת במה לטענות הכוזבות של ט' ונ' אשר עומדות בסתירה מוחלטת לגרסה המפורטת שסיפקו השתיים בחקירתן במשטרה ב-2013 ובה טענו על מערכת יחסים שקיימו בהסכמה וביוזמתן וזאת בהיותן מעל גיל ההסכמה.

כך למשל נתייחס לטענה בדבר האירוע באילת ונדגיש כי על פי עדותן של ט' ונ' למחרת היום בו לטענתן הן נאנסו על ידי חברו של אייל, הן בילו ערב רומנטי בג'קוזי בביתו של אותו אדם, דבר אשר סותר באחת את הטענות שהעלו. כמו כן, לאייל לא ידוע דבר וחצי דבר על 'אונס קבוצתי' בזמן שהותו בדירה בחולון ויש להניח כי מדובר שוב בעדות שקרית נוספת מצידן.

השינוי בגרסתן כעת הינו בשל רצונן לייצר מנוף לחץ לקבלת כספים במסגרת התביעה האזרחית שהוגשה על ידן. יודגש, כי בעניינו של גולן נקבע על ידי המשטרה והפרקליטות כי העדויות שנמסרו בעניינו בשנת 2013 היו שקריות ועל כן התיק נסגר. אנו דרישה כי לצד סגירת התיק מחוסר אשמה, יינקטו הליכים פלילים נגד ט' ונ' בשל הגשתן של תלונות כוזבות ולא ינהגו בהן בסלחנות כפי שנעשה בעבר באשר לעדויות שקריות שניתנו".

  • עוד באותו נושא:
  • אייל גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully