וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצר "המפץ הגדול" מכחיש שהוסיף סצנות סקס לדמויות של פני ולנארד

עודכן לאחרונה: 9.10.2022 / 0:04

השחקנים קיילי קווקו וג'וני גלאקי היו בטוחים שלאחר שיצאו במשך שנתיים ונפרדו בחיים האמיתיים, הם קיבלו יותר סצנות סקס משותפות בכדי "לדפוק אותם"

הפתיח של "המפץ הגדול"/CBS

כוכבי סדרת הלהיט "המפץ הגדול", קיילי קווקו וג'וני גאלקי חשבו שיוצר הסדרה צ'אק לורי ניסה "לדפוק אותם" אחרי הפרידה שלהם. קווקו, בת ה- 36, וגאלקי, בן 47, היו זוג מ-2008 עד 2010, כמו גם הדמויות שלהם בסדרה - פני ולנארד. כשהשניים נפרדו במציאות לכותבי הסדרה כבר הייתה תוכנית להפריד את פני ולנארד גם על המסך.

עבור זוגות רבים, פרידה לא בהכרח מונעת מפגשים מיניים אקראיים או אפילו חזרה מדי פעם לזוגיות - וזה מה שהתחיל לקרות עם הדמויות של קווקו וגאלקי על המסך לאחר סיום מערכת היחסים שלהם בחיים האמיתיים.

"פתאום התחלנו לשים לב שיש סצנות התמזמזות יותר מהרגיל לדמויות שלנו, ו/או סצנות סקס", סיפרה קווקו ל"ואניטי פייר" בזמן שעשתה יח"צ לספרה החדש של ג'סיקה רדלוף "המפץ הגדול: הסיפור הסופי, הפנימי". "אמרתי לעצמי -'נראה לי שצ'אק מנסה לדפוק אותנו!' היינו משוכנעים. משוכנעים! כאילו הוא חשב 'הממ... הם רוצים לצאת לדייטים ולהיפרד בתוכנית שלי, טוב, הנה לכם!' והוא כתב את כל הסצנות המיניות האלה".

"למרות שזה היה אורגני עבור הדמויות, אני חושב שהוא ניסה להתעסק איתנו", הוסיף גאלקי. "אם זה היה במקרה, זה היה מקרה מאוד מתוזמן".

המפץ הגדול. CBS, Giphy
המפץ הגדול/Giphy, CBS

מכיוון שזו לא הפעם הראשונה שקווקו משמיעה את ההאשמות הללו, לורי טרח להכחיש הפעם שהוא אי פעם ניסה לפגוע בהם או להתעסק איתם. "לא. ממש לא. בסדרה טובה אין מקום למשחקים עם אף אחד", אמר היוצר בן ה-69, "אין 'בואו נתעסק עם קיילי וג'וני'. המטרה הייתה לעשות סדרה נהדרת ולהפוך כל דקה בכל פרק לחשובה. וזו הייתה המטרה היחידה. אין לנו חופש כזה לסכן סדרת טלוויזיה שאתה משקיע בה את הלב והנשמה שלך רק כדי לשחק עם הראש של מישהו. לא. אבל אני חושב שזה מקסים שהם חושבים שהייתה לנו היכולת המנטלית להתעסק איתם", הוא אמר.

עוד באותו נושא

כוכבת המפץ הגדול: ככה הפכו את הדמות שלי למינית

לכתבה המלאה

לורי הוסיף שלמרות שפני ולנארד נפרדו, מערכת היחסים שלהם עדיין הייתה חשובה לצופים. "זה שפני ולנארד התקשו לתחזק מערכת יחסים הייתה אחת הסיבות להמשיך לצפות - כדי לראות אם הם יכולים לעשות את זה. עודדו כדי שהם ימצאו אושר".

ברגע שגאלקי שמע את ההכחשה של לורי להנחות שלו ושל קווקו, הוא לא יכול היה שלא לצחוק. "אני מניח שזה היה די אגואיסטי מצדנו לחשוב כך", הודה גאלקי. "קראנו את הדברים קצת יותר מדי לעומק. אני הולך לישון קצת יותר בקלות הלילה".

"אתה צודק, זה כל כך אגואיסטי מצידנו", הוסיפה קווקו. "אבל אני שמחה שאנחנו יודעים עכשיו את האמת, כי ג'וני ואני התבדחנו על זה הרבה זמן. אבל הוא צודק - הוא היה עסוק מכדי לשחק עם המוח שלנו איתנו! אני שמחה שאנחנו לא צריכים להעלות את זה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully