וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת המפץ הגדול: הוסיפו לי סצנות סקס עם האקס - כדי לדפוק אותי

15.11.2020 / 0:01

קיילי קווקו טוענת שלאחר שנפרדה מג'וני גאלקי שגילם את בן זוגה בסדרה לאונרד, יוצר קומדיית הלהיט הכריח אותם להשתתף ביותר סצנות אינטימיות "רק כדי לשגע אותנו - פתאום הדמויות שלנו לא יכלו להוריד את הידיים זו מזו"

הפתיח של "המפץ הגדול"/CBS

קיילי קווקו, שגילמה את פני בסדרת המצליחה "המפץ הגדול" טוענת כי הבוסים שלה ומפיקי התוכנית ובראשם יוצר הסדרה צ'אק לורי הוסיפו לה בכוונה יותר סצינות מין משותפות עם האקס שלה בחיים ג'וני גאלקי שגילם את בן זוגה בסדרה לאונרד, "רק כדי לדפוק אותי".

גלצקי וקווקו היו בני זוג במשך שנתיים בימיה הראשונים של הסיטקום של CBS, אבל ברגע שהחליטו לסיים את הקשר בשנת 2009, השחקנים עדיין נאלצו להמשיך להיות אינטימיים ורומנטים בשל הרומן המתמשך בין הדמויות שלהם.

המפץ הגדול. CBS, Giphy
המפץ הגדול/Giphy, CBS

קיילי אמרה במהלך שיחה בפודקאסט של דאקס שפרד: "יצאנו בתחילת התוכנית כמעט שנתיים. התחברנו כשעשינו את הפיילוט והייתי בלחץ כל כך קשה, אבל הייתה לו אז חברה. בסופו של דבר הפכנ לזוג והיינו מטורפים זה על זה במשך שנתיים, אבל אז נפרדנו. למזלנו ג'וני ואני יצאנו מזה בצורה כה מבריקה ואנחנו קרובים יותר היום מאי פעם".

עוד באותו נושא

"המפץ הגדול" נגמרת - האם אתם מומחים במה שקרה שם?

לכתבה המלאה
המפץ הגדול. CBS, Giphy
המפץ הגדול/Giphy, CBS

לדבריה, לאחר הפרידה היא הפכה לחשדנית כלפי יוצרי הסדרה כשהבחינה בשינויים שנערכו בצילומי סצנות אינטימיות ביניהם במיטה. "זה היה קצת רגיש. אבל אני רק זוכרת את צ'אק לורי - הגאון שמאחורי התוכנית שלנו - אני זוכרת את אותם שבועות שבהם הדמויות שלנו היו קופצות מיד למיטה אחת עם השנייה. ג'וני ואני דיברנו על זה ואני חושבת שהם עשו את זה בכוונה - רק כדי לשגע אותנו ולדפוק לנו את המוח קצת. זה פשוט בא משום מקום. פתאום הדמויות האלה לא יכלו להוריד את הידיים זו מזו".

המפץ הגדול. CBS, Giphy
המפץ הגדול/Giphy, CBS

קווקו, אמורה לככב בסדרה חדשה שעולה החודש בשם "הדיילת", דרמת מסתורין קומית בשירות הסטרימינג של האחים וורנר, HBO מקס. זהו סיפורה של דיילת שמתעוררת בחדרה במלון במהלך עצירת ביניים בדובאי, ולצדה במיטה שוכבת גופה שאין לגיבורה מושג איך הגיעה לשם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully