וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: גרושתו של צביקה פיק וילדיו הבוגרים צפויים להתנגד לצוואתו

עודכן לאחרונה: 24.10.2022 / 21:57

לאחר מותו של המוזיקאי המשפיע דווח כי פיק הוריש את כל רכושו והזכויות על שיריו לילדיו הקטנים שהביא עם אשתו השנייה, שירה מנור. כעת מדווחת העיתונאית ליאורה גולדנברג-שטרן במעריב כי גרושתו, הפזמונאית מירית שם אור, ושלושת ילדיו הבוגרים, מתכוונים להתנגד לכך

בווידאו: הזמר והיוצר צביקה פיק הובא למנוחות בהלוויה מצומצמת בחוג המשפחה והחברים/צילום: ניב אהרונסון

גרושתו של צביקה פיק, מירית שם אור, ושלושת ילדיהם הבוגרים, שרונה, דניאלה ובנלי, צפויים להתנגד לצוואתו של המוזיקאי, שהחליט להוריש את כל הונו ורכושו לילדיו מנישואיו המאוחרים - כך מפרסמת היום (שני) ליאורה גולדנברג-שטרן במעריב.

לפי הדיווח, שם אור וילדיה שכרו כדי לקדם את הצעד את עו"ד מאיר בר מוחא, שסירב להתייחס לפרסום.

לפני כחודשיים פרסם העיתונאי יורם ירקוני כי המלחין והמוזיקאי צביקה פיק, שהלך לעולמו בחודש אוגוסט, הוריש את כל רכושו והזכויות על שיריו לילדיו הקטנים שהביא עם פרודתו, שירה מנור. ילדיו מנישואיו הקודמים, שרונה, דניאלה ובנלי, לא קיבלו דבר, אך לא הביעו אז התנגדות לדבר הצוואה. לפי הערכות, שווי הירושה עומד על מיליוני שקלים, כוללת בית יוקרה, ואת זכויות היוצרים על יצירותיו.

פסטיגל 2019. ראובן קסטרו
פיק, 2019/ראובן קסטרו

פיק ושם אור היו בני זוג מאז שנות ה-70 ועד אמצע שנות ה-90. יחד הם כתבו עשרות להיטים, והביאו לעולם שלושה ילדים. בתחילת שנות ה-2000 הכיר פיק את מנור, והשניים החלו לנהל מערכת יחסים ואף הביאו לעולם שני ילדים. מנור עמדה לצידו של פיק לאחר שעבר אירוע מוחי בשנת 2018, אולם שלוש שנים לאחר מכן התברר שהשניים החליטו להיפרד אחרי 17 שנים ביחד.

פיק הלך לעולמו בגיל 72 באוגוסט האחרון. המוזיקאי שכונה "המאסטרו", מחלוצי הפופ הישראלי שהיה פעיל במשך חמישה עשורים, היה אחראי לעשרות להיטים מוכרים כמו "נאסף תשרי", "אהבה בסוף הקיץ", "אין מדינה לאהבה", "מוזיקה (מעלה מעלה)" ו"דיווה", שזכה באירוויזיון 1998.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully