וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מטריד: מה קרה לפנים של קייטי פרי באמצע ההופעה?

עודכן לאחרונה: 26.10.2022 / 12:27

בסרטון שפורסם בעמוד מעריצים של הזמרת היא נראית משותקת בצד הימני של פניה ואף נעזרת בידה על מנת לפקוח את עינה הימנית. בעוד רבים ממעריציה הביעו דאגה, היו כאלה שהתבדחו: "תמיד ידעתי שהיא רובוט"

קייטי פרי מחליפה בגדים בוגאס/NOW שירה בר

מה קרה לפנים של קייטי פרי? המעריצים מודאגים מסרטון שעלה בעמוד מעריצים של הזמרת בטיקטוק, שבו היא נראית באחת מהופעותיה האחרונות, כאשר הצד הימני בפניה משותק לגמרי ושהיא אף נאלצת להיעזר פעמיים בידה על מנת לפקוח את עינה הימנית. אחרי כמה שניות היא מצליחה לפתוח את העין וממשיכה בהופעתה. מטעמה של פרי טרם נמסרה התייחסות כלשהי לסרטון הוויראלי ולמצבה הרפואי, אם כי בעבר דיברה על כך שיש לה עין עצלה.

צפו בסרטון:

תגובות המעריצים ברשתות החברתיות השונות היו רבות ומגוונות. בעוד חלק מהמעריצים טענו את הטענה הלא-מבוססת שזו בטח תופעת לוואי של החיסון לקורונה, רבים מהם התבדחו על מצבה ("קוקאין הוא חתיכת סם", "היא הסתכלה עליי בקהל ולא הצליחה לעמוד בפניי", "כל הזמן ידעתי שהיא בעצם רובוט", "ווסטוורלד עונה 5"), אחרים הביעו דאגה לנוכח מצבה והיו גם שהתעקשו: "זה חלק מהמופע שלה".

לפני ארבעה חודשים נאלץ הזמר ג'סטין לבטל הופעות בעקבות מחלה שגרמה לו לשיתוק בחצי מהפנים. מדובר בתסמונת מזי האנט (הרפס זוסטר אוטיקוס) - תסמונת המתרחשת כאשר התפרצות שלבקת חוגרת משפיעה על עצב הפנים ליד אחת האוזניים. בנוסף לפריחה כואבת, תסמונת רמזי האנט עלולה לגרום לשיתוק פנים - כפי שאכן קרה במקרה של ביבר - ואובדן שמיעה באוזן הפגועה.

"כפי שאתם יכולים לראות, העין הזו לא ממצמצת", אמר ביבר בסרטון. "אני לא יכול לחייך בצד הזה של הפנים שלי... יש שיתוק מלא במרכז הפנים שלי. אז למי שמתוסכל מביטולי ההופעות הבאות שלי, אני פשוט פיזית, מן הסתם, לא מסוגל לעשות אותם".

  • עוד באותו נושא:
  • קייטי פרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully