וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שובם של היפים והפראיים: סוויד תופיע ביוני בישראל

עודכן לאחרונה: 3.11.2022 / 7:55

להקת סוויד, האהובה במיוחד על הקהל הישראלי, תשוב להופיע בישראל בפעם השביעית, ב-15 ביוני בהיכל מנורה מבטחים. זאת במסגרת מסע ההופעות העולמי לקידום אלבומם החדש, "Autofiction". כל הפרטים

להקת סוויד. באדיבות אגואיסט הפקות,
היפים והפראיים חוזרים. להקת סוויד/באדיבות אגואיסט הפקות

להקת סוויד (Suede), האהובה במיוחד על הקהל הישראלי, תשוב להופיע אצלנו ב-15 ביוני בהיכל מנורה מבטחים. זאת במסגרת מסע ההופעות העולמי לקידום אלבומם החדש, "Autofiction" שמו, שיצא בספטמבר, זכה לביקורות טובות ונכנס למקום השני במצעד הבילבורד הבריטי. בהופעה תבצע ממיטב להיטיה. על הפקת המופע בישראל חתומים אגואיסט הפקות ומיוזיק ביזנס.

תהיה זו הופעתה השביעית של הלהקה בישראל. הפעם האחרונה שבה הופיעה להקת הבריט פופ בארץ היתה בספטמבר 2019 בלייב פארק ראשון לציון. באחד משיאי ההופעה ירד אנדרסון לקהל שנצמד אליו בהתלהבות בהמוניו. זמן קצר לאחר מכן פרצה הקורונה ובמשך שנתיים וחצי אי אפשר היה אפילו לחלום על סיטואציות כאלה.

סוויד בהופעתם הקודמת בישראל, ספטמבר 2019

הלהקה האנגלית נוסדה ב-1989 על ידי הסולן ברט אנדרסון, בת-זוגו הגיטריסטית ג'סטין פרישמן (שלימים הקימה את אלסטיקה) והבסיסט מאט אוסמן. השלושה פרסמו מודעה במגזין המוזיקה NME בחיפוש אחר גיטריסט נוסף, וכך מצאו את ברנרד באטלר שהצטרף כנגן גיטרה ראשית. כוכבה של הלהקה דרך בשנת 1993 עם אלבום הבכורה שנושא את שמה, שכבש את פסגת מצעד האלבומים הבריטי, והיא נחשבת לאחת הלקות שקידמו במיוחד את ז'אנר הבריטפופ, וכאחת מארבע מלהקות הבריטפופ הגדולות בניינטיז (לצד אואזיס, בלאר ופאלפ). לאחר הקלטות האלבום השני עזב את הלהקה הגיטריסט באטלר.

עוד בוואלה!

סוויד בישראל: אחרי חמישה דייטים לוהטים אנחנו מוכנים להתחתן עם ברט אנדרסון

לכתבה המלאה

הלהקה התפרקה ב-2003, התאחדה ב-2010 ומאז פועלת ברצף. לאורך השנים הוציאה הלהקה תשעה אלבומי אולפן. בין להיטיהם הגדולים נמנים "Trash", "Saturday Night", "Beautiful Ones", "The Wild One", "So Young", "Metal Mickey", "She's In Fashion", "Everything Will Flow" ,"Stay Together" ועוד רבים וטובים.

חברי הלהקה אמרו כי באלבומם האחרון רצו להנציח את האנרגיה שלהם עם הקהל בהופעות. "זהו אלבום הפאנק ביותר שלנו, בלי רוח וצילצולים, רק חמישה אנשים בחדר, עם כל הגליצ'ים והתקלות, חשופים", מסרו.

כרטיסים, במחיר החל מ-299 שקלים, ניתן לרכוש כאן

  • עוד באותו נושא:
  • סוויד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully