וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירו הללויה! אקווה, פייב, ד"ר אלבן, 2 אנלימיטד וסוניק מגיעים לפסטיבל ניינטיז חדש בישראל

עודכן לאחרונה: 7.11.2022 / 10:36

כמה מהשמות האיקוניים של הניינטיז יעשו את דרכם לישראל בקרוב לפסטיבל We Are The 90's, בערב חד פעמי של חזרה בזמן. מתי זה יקרה וכמה יעלו כרטיסים? כל הפרטים

אקווה, מתוך הקליפ "ברבי גירל". יוטיוב, צילום מסך
חיי פלסטיק. אקווה מתוך הקליפ ל"ברבי גירל"/צילום מסך, יוטיוב

הניינטיז חוזרות! כמה מהשמות הכי חמים של קופסת הלהיטים בשנות ה-90 מגיעים לישראל בערב חד פעמי, פסטיבל We Are The 90's. במסגרת ערב של הופעות חיות ומסיבה ענקית יעלו על במה אחת בזה אחר זה אקווה, פייב, ד"ר אלבן, 2 אנלימיטד וסוניק.

להקת להקת הפופ הדנית-נורווגית אקווה (Aqua), התפרסמה עם אחד הלהיטים הגדולים ביותר של כל הזמנים, "Barbie Girl". להקת הבנים הבריטית פייב (Five) זכתה להצלחה גדולה, הוציאה שלושה אלבומים עם מכירות של מיליוני עותקים ברחבי העולם. בין להיטיה - "Everybody Get Up", "Until the Time Is Through", ו- "When the Lights Go Out". המוזיקאי ממוצא ניגרי-שוודי ד"ר אלבן (Dr. Alban) מתהדר בסגנון מוזיקלי המשלב יורודאנס, היפ הופ, רגאיי ודאנסהול, מוכר במיוחד בשל להיטיו הגדולים "It's My Life", ו-"Sing Hallelujah".

2 אנלימיטד. יח"צ,
אכן אין גבולות. 2 אנלימיטד/יח"צ

הרכב היורודאנס טו אנלימיטד (2 Unlimited) זכה לפופולריות עצומה ברחבי העולם בתחילת שנות התשעים עם מכירות של מיליוני עותקים והצלחה גדולה במצעדים. עם עשו זאת עם להיטים עצומים כמו "Get Ready for This", "Twilight Zone", "No Limit" ו-"Tribal Dance". הזמרת והדי ג'יי הבריטית סוניק (Sonique) זכתה בתחילת שנות האלפיים להצלחה עם להיטיה הגדולים - "It Feels So Good", "Sky", "I Put a Spell on You" ,"Can't Make Up My Mind" ועוד, שכבשו את המצעד בבריטניה וזיכו אותה בפרס זמרת השנה בטקס פרסי הבריט של 2001. בנוסף לשמות האלה יתקלט די ג'יי ירון אשבל ("מנהרת הזמן") להיטי ניינטיז עד השעות הקטנות של הלילה.

עוד בוואלה!

סאבלימינל והצל מתאחדים: "חרמנים לעשות מוזיקה חדשה"

לכתבה המלאה

כל זה יקרה ב-5 בינואר 2023 באקספו תל אביב. מחירי הכרטיסים ינועו בין 299 שקלים ל-449 שקלים (50 שקל בתוספת נקודות ללקוחות אמריקן אקספרס). ניתן לרכוש כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully