וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קבלו את מרגי": הכוכב הישראלי הופיע גם אצל קלי קלארקסון

עודכן לאחרונה: 9.11.2022 / 9:30

חודש אחרי צאת האי-פי באנגלית, מסע הקידום של "Dark Side of the Rainbow" נמשך בבמה מכובדת מאוד: התוכנית של קלי קלארקסון ברשת NBC, שבה הופיעו בעבר גם סטטיק ובן אל. "תקשיבו לאלבום הזה, לא משנה איפה אתם צורכים את המוזיקה שלכם", פרגנה הזמרת

מרגי מבצע את "Sucks to know you (FU)" בהופעה חיה באולפן וואלה!, 21 באוגוסט 2022/מילים ולחן: יהונתן מרגי, יובל מעין, איתי שמעוני, ירדן פלג ואיתן פלג; הפקה: שי ורקר, חגית ברק ומיי שטיינפלד; במאי: ניתאי בארי; סאונד: אילן לוי, איתי חרובי; ניהול הצגה: הילי שני; תאורה: יוסי אדיג׳ס

עוד במה מכובדת: כחלק מסיבוב ההופעות לקידום המיני-אלבום הבינלאומי שלו, "Dark Side of the Rainbow", מרגי הופיע אמש בתוכנית של קלי קלארקסון ברשת NBC, וביצע בה את הלהיט "Sucks to Know You". זו לא הפעם הראשונה שקלארקסון נותנת במה לאמנים ישראלים: בעבר הופיעו אצלה גם סטטיק ובן אל.

"האורח שלנו הוא סופרסטאר בישראל בשנים האחרונות, הוא חימם את מארון 5 ועבד גם עם מפיקים זוכי גראמי שעבדו גם עם ביונסה, דרייק ודה וויקנד - לא רע", הציגה קלארקסון את מרגי. "אי-פי הבכורה שלו באנגלית, 'Dark Side of the Rainbow', יצא עכשיו, ובילבורד קראו לסינגל האחרון שלו 'שיר שחייבים לשמוע'. עכשיו הוא מבצע את 'Sucks to Know You'. קבלו את מרגי!".

מרגי כמובן ביצע את הגרסה המצונזרת, שחוסכת מהצופים את הקללה "פאק יו". בסיום ההופעה קלארקסון פרגנה לו שוב וקראה לצופים: "תקשיבו לאלבום הזה, לא משנה איפה אתם צורכים את המוזיקה שלכם".

מרגי אצל קלי קלארקסון

מרגי השיק את האי-פי בתחילת החודש שעבר. עם האלבום הקצר, הכולל חמישה שירים בסך הכול, הצטרף מרגי לכוכבי פופ ישראלים אחרים שניסו לפרוץ בחו"ל כמו סטטיק ובן אל ונועה קירל, ועד כה זכה למחמאות מכלי תקשורת מובילים בארצות הברית.

עוד בוואלה!

עיתוני ארה"ב עפים על מרגי, ויש מי שכבר בטוח: "הוא עומד לכבוש את העולם"

לכתבה המלאה

גם באתר "בילבורד" וגם ב"רולינג סטון" הכניסו את "Paradise", הסינגל השלישי מהאי-פי החדש, לרשימות השירים החדשים שצריך להכיר. כתב בילבורד ג'ו לינץ', שהחמיא בעבר גם לסינגל "Sucks to Know You (FU)", כתב הפעם כי השיר החדש הוא "הרהור פצוע ונוגע ללב על פרידה בעיצומה של מערכת יחסים שאתה לא קרוב להתגבר עליה, אבל עם קול המשי חסר המאמץ שלו, זה בסופו של דבר שיר הלל מרומם לכושר ההתאוששות".

כחלק מקידום האלבום, הופיע מרגי בכמה תוכניות טלוויזיה, כמו "Good Day New York" בערוץ WNYW FOX 5 של רשת פוקס ו-"Fresh Out Live" של MTV.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully