וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משי ונועם קלינשטיין הפתיעו את אבא רמי בשידור: צפו בשיר המרגש ששרו

עודכן לאחרונה: 11.11.2022 / 14:10

רגע השיא של משדר חגיגות ה-60 למוזיקאי רמי קלינשטיין ברדיו eco99fm נרשם כשבנותיו משי ונועם הפתיעו אותו בשידור ושרו את "צעיר לנצח". צפו בביצוע היפהפה ובתגובה הנרגשת של רמי

משי ונועם קלינשטיין מפתיעות את רמי קלינשטיין לכבוד יום הולדתו ה-60/צילום ועריכה: דייב שחר

אחד המוזיקאים הגדולים בישראל, רמי קלינשטיין, חגג אתמול את יום הולדתו ה-60. לרגל החגיגות הגיע היום (שישי) קלינשטיין לרדיו eco99fm למשדר חגיגי בן שעתיים שכלל שיחות על השירים ועל החיים, ביצועים מיוחדים ברדיו וכמה הפתעות מרגשות. נדמה שההפתעה המרגשת מכל הייתה כשמשי ונועם, בנותיו של רמי מאשתו הראשונה ריטה, נכנסו במפתיע לאולפן ושרו לכבודו את "צעיר לנצח" שכתב למילותיו של בוב דילן (ותרגם ראש הממשלה יאיר לפיד).

צפו למעלה בביצוע היפהפה ובתגובה הנרגשת של רמי (צילום ועריכה: דייב שחר)

רמי קלינשטיין , נובמבר 2022. דוד גרנות,
רמי קלינשטיין , נובמבר 2022/דוד גרנות

וכאן אפשר לצפות בביצוע של רמי קלינשטיין ושירי מימון ל"ביום של הפצצה"

שירי מימון ורמי קלינשטיין- ביום של הפצצה/צילום ועריכה: דייב שחר

אתמול הופיע רמי קלינשטיין בהיכל התרבות בתל אביב ואירח את שלומי שבן, שלישיית "מנגו", שירי מימון וריטה. מבקר וואלה! תרבות עמית סלונים כתב בין השאר: "קלינשטיין הוא הבילי ג'ואל הישראלי. בדיוק כמו מקבילו היהודי מהברונקס, כמה בלדות נצחיות ומתקתקות הצליחו להאפיל על כל שאר היצירה שלו. בילי ג'ואל הוא האמן הרביעי הכי מצליח בתולדות ארה"ב, רק מייקל ג'קסון, אלביס פרסלי וגארת' ברוקס מכרו יותר תקליטים ממנו. ועדיין, למרות שכתב המנוני רוק נצחיים, הוא לעד יהיה מזוהה יותר מהכל עם אפטאון גירל ו-Just the Way You Are הדביק. כנ"ל קלינשטיין והתפוחים והתמרים והמתנות הקטנות. להיטי ענק שהפכו לסטנדרטים במסיבות ימי הולדת בגני ילדים, שעלולים להשכיח את העובדה שמדובר ביוצר ענק, שמקומו בהר ראשמור של המוזיקה הישראלית שמור כבר מזמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully