וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבמאי פול האגיס ("התרסקות") יפצה ב-7.5 מיליון דולר אישה שהאשימה אותו באונס

עודכן לאחרונה: 11.11.2022 / 13:04

הקולנוען זוכה האוסקר, שכתב גם את "מיליון דולר בייבי", הפסיד בתביעה אזרחית לאשת יחסי ציבור, שהאשימה כי תקף אותה מינית בשנת 2013, אחרי בכורה של סרט. הבמאי, שעלו נגדו טענות גם מצד נשים נוספות, מכחיש את ההאשמות נגדו

פול האגיס. David Livingston, GettyImages
נמצא אחראי. האגיס/GettyImages, David Livingston

הבמאי זוכה האוסקר פול האגיס הפסיד בתביעה אזרחית לאישה שהאשימה אותו באונס, ונדרש לשלם לה פיצויים בסך 7.5 מיליון דולר - כך דווח ברשת BBC. חבר המושבעים במשפט בן השבועיים שנערך בניו יורק מצא אותו אחראי בכל שלושת הסעיפים שיוחסו לו. לכך צפוי להצטרף סכום נוסף, שיוכרע ביום שני.

התובעת, אשת יחסי ציבור בשם היילי בריסט, האשימה כי התקרית התרחשה בביתו במהלך שנת 2013, אחרי בכורה של סרט. היא טוענת שהוא כפה עליה יחסי מין אף שהביעה התנגדות לכך.

מנגד, האגיס בן ה-69, שכתב את התסריטים לסרטים כמו "מיליון דולר בייבי" ו"התרסקות" וגם ביים את האחרון, ממשיך להכחיש את ההאשמות נגדו. הוא טען כי כל מה שאירע ביניהם היה בהסכמה.

נגד האגיס עלו טענות גם מצד שלוש נשים נוספות בשנת 2018. המקרים המדוברים התרחשו בין 1996 ל-2005, וכל המתלוננות היו נשים צעירות שעשו את צעדיהן הראשונים בתעשייה. האגיס, לדבריהן, ניצל זאת כדי לסדר לעצמו פגישות בארבע עיניים עמן, במהלכן תקף אותן. בחודש יוני האחרון הוא נעצר באיטליה בחשד לתקיפה מינית, אך התיק נגדו נסגר.

  • עוד באותו נושא:
  • פול האגיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully