וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקנית כריסטינה אפלגייט שחלתה בטרשת נפוצה: "כנראה לא אשחק יותר"

עודכן לאחרונה: 13.11.2022 / 6:54

לאחר שאובחנה כחולה בטרשת נפוצה, השחקנית האמריקאית כריסטינה אפלגייט (קלי באנדי מ"נשואים פלוס") אמרה שהיא "די בטוחה" שהתפקיד שלה בסדרה "בשבילי אתם מתים" של נטפליקס עשוי להיות תפקידה האחרון, וכי צילומי העונה האחרונה של הסדרה הרגישו לפעמים "כמו עינויים"

כריסטינה אפלגייט/יחצ

השחקנית כריסטינה אפלגייט אמרה שהיא "די בטוחה" שהתפקיד שלה בסדרה "בשבילי אתם מתים" עשוי להיות תפקידה האחרון על המסך, לאחר שאובחנה כחולה בטרשת נפוצה. השחקנית האמריקאית אמרה כי צילומי העונה האחרונה של הסדרה הרגישו לפעמים "כמו עינויים".

אפלגייט, שתהיה בסוף החודש בת 50, זוכת פרס אמי על תפקיד האורח שלה בסדרה "חברים" ומי שזכורה יותר מכל מדמותה כקלי באנדי בסדרה "נשואים פלוס", הודיעה באוגוסט 2021 שאובחנה כחולת טרשת נפוצה כמה חודשים קודם לכן. אפלגייט משחקת בקומדיה השחורה "בשבילי אתם מתים", שעונתה השלישית והאחרונה תעלה בנטפליקס ביום חמישי, בתפקיד ג'ן הרדינג, סוכנת נדל"ן שבעלה מת בתאונת פגע וברח. בריאיון לעיתון וראייטי, שהתקיים לקראת טקס הענקת כוכב מחר (שני) לשחקנית בשדרת הכוכבים של הוליווד, אמרה אפלגייט כי תפקידה בסדרה הוא "כנראה התפקיד האחרון שאשחק". היא הסבירה שבגלל מחלתה היא לא יודעת כמה היא מסוגלת לשחק מול מצלמה בהמשך. היא הוסיפה שהיא עדיין "חדשה בעניין הזה" ו"מנסה להבין את זה".

כריסטינה אפלגייט, ינואר 2020. Leon Bennett, GettyImages
כריסטינה אפלגייט, ינואר 2020/GettyImages, Leon Bennett

השחקנית, שאובחנה כחולה בטרשת נפוצה במהלך הפקת הסדרה "בשבילי אתם מתים", חשפה בגילוי לב כמה קשה היה לה לצלם את העונה האחרונה. היא אמרה שבהתחלה לא הבינה מה קרה לה, כיוון שאצבעות רגליה וכריות כף רגלה חסרות תחושה לאורך הזמן.

"התעלמתי מזה. ופתאום נפלתי", אמרה. היא הוסיפה שנדרש לקחת אותה בכסא גלגלים בסט, שהיא "ישנה כל הזמן" וכי עלתה בכ-20 קילו מאז שאובחנה. "אובחנתי בזמן שעבדנו, והייתי צריכה לקרוא לכולם ולהגיד: 'יש לי טרשת נפוצה, חבר'ה. כאילו, ווט דה פאק! ואז הייתה סוג של למידה - כולנו לומדים - מה אני עומדת להיות מסוגלת לעשות".

עוד בוואלה!

"מסע אגדי": העונה השלישית של הקומדיה הנהדרת חוקרת מרחבים חדשים - וזה משתלם

לכתבה המלאה
נשואים פלוס. GettyImages
כריסטינה אפלגייט בצעירותה (מימין), בדמותה כקלי באנדי בסדרה "נשואים פלוס"/GettyImages

אפלגייט הוסיפה שהפקת הסדרה נתנה לה חופשה של כמה חודשים "כדי שאוכל להתאבל ולמצוא טיפול", ואירגנה מחדש את לוח הזמנים מדי יום בהתאם לאיך שהרגישה. "אפשר לראות את המאבק, ואפשר לראות אותו לאורך כל העונה. אפשר לראות שכואב לי", שיתפה. השחקנית אמרה עוד שאין לה תוכניות לצפות בעונה האחרונה בעצמה, והוסיפה: "זה קשה לי מדי". עם זאת הרגישה שזה "חשוב מדי" מכדי לא לסיים את הצילומים.

למרות שאפלגייט אמרה שהיא "די בטוחה" שהתפקיד שלה ב"בשבילי אתם מתים" עלול להיות תפקידה האחרון, היא לא סגרה את הדלת לחלוטין על עולם המשחק בעתיד. "זה קשור ללמצוא את מה שאני מסוגלת לעשות. אני כל כך חדשה בזה כרגע. לוקח זמן להבין את המחלה הזאת ולהבין מה גורם לסימפטומים", אמרה. היא הוסיפה שהיא רוצה להיות מסוגלת לעבוד במקום כלשהו, "שבו לא יחשבו שאני דיווה אם אומר 'היי, אני יכולה לעבוד רק חמש שעות'". אפלגייט הוסיפה שהיא כנראה לא תככב בסדרה שוב והוסיפה שזה "היה כל כך קשה" לצלם את הסדרה "בשבילי אתם מתים". עוד אמרה שהיא "ממש נהנית להיות אמא עכשיו". לאפלגייט ילדה בת 11 ובעל. "אבל מי יודע, אני כנראה אשתעמם מלהיות בחדר שלי", אמרה ווהוסיפה שהיא עדיין תרצה "לפתח דברים ולהפיק דברים. יש לי הרבה רעיונות בראש ואני רק צריכה להוציא אותם לפועל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully