וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העימות האלים בבית קפה: נאור ציון חושף תיעוד ממצלמות האבטחה

עודכן לאחרונה: 15.11.2022 / 23:13

השחקן והקומיקאי פרסם תיעוד ממצלמות האבטחה שמוצבות בבית הקפה בתל אביב שבו תועד ביום ראשון מקלל וצועק על צעיר שלטענתו הטריד אותו וקילל אותו בעת שישב במקום. צפו בתיעוד

בווידאו: נאור ציון מפרסם את מצלמות האבטחה מהתקרית בתל אביב/שימוש לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

לאחר ששלשום תועד על ידי עוברי אורח כשהוא צורח ומקלל צעיר שהגיע לבית הקפה שבו ישב בתל אביב, פרסם (שלישי) השחקן והקומיקאי נאור ציון תיעוד ממצלמות האבטחה שמוצבות במקום. במצלמות נראה הצעיר כשהוא ניגש לאדם מבוגר שיושב בשולחן מרוחק מנאור ציון, מטריד אותו - ולאחר מכן ניגש לנאור, ולטענתו של נאור גם מקלל אותו. באותו שלב נראה נאור ציון כשהוא מנתק את שיחת הטלפון שלו ומתחיל לצלם את הצעיר. צפו למעלה בתיעוד.

שלשום כאמור תועד ציון כשהוא מקלל ומאיים על אותו צעיר שהטריד אותו בבית הקפה בתל אביב. לדברי ציון, הכול החל לאחר שהצעיר הגיע אל שולחנו בבית הקפה והחל לקלל אותו. בתיעוד נראה ציון מצלם אותו במצלמת הסלולרי שלו וצורח לעברו: "תתחיל איתה, תיתן מכה יא בן שרמוטה. תן מכה, נראה אותך. אמא שלך זונה, ואם אני לא על תנאי אני הורג אותך". בסרטון נוסף נראה ציון רותח מזעם על הצעיר וצורח לעברו: "תן, יא בן זונה, אני אהרוג אותך. יא זבל, אתה חתיכת זבל, זה מה שאתה".

תיעוד מצלמות האבטחה:

נאור ציון מסר שלשום לוואלה! תרבות: "בשעה 19:45 ישבתי ב'פורטה דל נונה' בכיכר מלכי ישראל. הגיע מישהו לשולחן שלי והתחיל לקלל אותי בזמן שאני מדבר בטלפון. ביקשתי שיניח לי כי הייתי בשיחה חשובה. הוא התיישב לי בשולחן והמשיך לקלל ולאיים. המלצרים והמלצריות היו עדים למה שקרה וביקשתי מהם להזמין משטרה. הם עשו זאת הוצאתי את הנייד וניסיתי להוציא ממנו את מה שאמר והוא המשיך בשלו. המשטרה הגיעה, עיכבה אותו לחקירה במקום וביקשו ממני להגיש תלונה במשטרה וזה מה שעשיתי".

  • עוד באותו נושא:
  • נאור ציון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully