וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפציעה מדאיגה אך הוא צפוי להחלים": לאחר שנשרף בפניו ובידיו - ג'יי לנו נותח

עודכן לאחרונה: 17.11.2022 / 10:52

בעקבות הכוויות החמורות שנגרמו לג'יי לנו בפניו, בידיו ובחזהו לאחר דלקה פתאומית במכוניתו העתיקה, הקומיקאי והמגיש עבר ניתוח בלוס אנג'לס ונמסר כי מצבו טוב. את הכוויות שלו סיווג המנתח הפלסטי בדרגה שניה

ג'יי לנו והמכונית מקנאביס, RENEW SPORTS CARS. RENEW SPORTS CARS, אתר יצרן
מצבו טוב. ג'יי לנו/אתר יצרן, RENEW SPORTS CARS

בעקבות הכוויות החמורות שנגרמו לג'יי לנו בפניו, בידיו ובחזהו לאחר דלקה פתאומית שפרצה במכוניתו העתיקה, הקומיקאי ומגיש "טונייט שואו" לשעבר עבר ניתוח ונשאר מאושפז להמשך טיפול - כך מסר אתמול הרופא שלו לתקשורת. לנו במצב טוב ואשתו מייביס נמצאת איתו במרכז הרפואי הסמוך ללוס אנג'לס.

"הוא במצב רוח טוב היום", מסר מנהל המרכז הרפואי גרוסמן במסיבת עיתונאים. את הכוויות שלו סיווג המנתח הפלסטי בדרגה שניה על גבול מצב חמור יותר. חלק מהפצעים בפנים "קצת יותר עמוקים וקצת יותר מדאיגים" מכיוון שהם מראים סימנים של התקדמות לדרגה שלישית, אמר מנהל המרכז הרפואי. בכלי תקשורת אחר פורסם כי לנו צפוי להחלים החלמה מלאה.

בתחילת השבוע לנו נכווה באופן חמור כאשר דלקה פרצה באחת ממכוניותיו ללא התראה. בתקשורת הזרה פורסם כי התפרצות האש שרפה את החלק השמאלי של פניו של הקומיקאי, אך לא פגעה בעינו או באוזנו. לנו אושפז ביחידת במרכז הרפואי, ובהצהרה קטנה ל"וראייטי" הוא מסר: "נכוויתי בצורה רצינית מאש שנבעה מבנזין. אני בסדר. פשוט צריך שבוע או שבועיים כדי לעמוד שוב על הרגליים".

לנו הוא אספן ותיק של כלי רכב, וכחלק מתחביבו הוא רוכש ומטפל במכוניות עתיקות בשווי של מיליוני דולרים. הוא אף כותב על כך טורים קבועים למגזינים שעוסקים בתחום ומנחה את תוכנית הטלוויזיה "Jay Leno's Garage", העוסקת בנושא ומארחת ידוענים שגם להם יש זיקה לתחום. בפרק שחתם את העונה החדשה שלו, ב-26 באוקטובר, התארח הנשיא ג'ו ביידן.

עוד לפני חיבתו למכוניות, לנו כמובן ידוע בעיקר כמנחה תוכנית הלילה של NBC, תפקיד שזכה בו אחרי מאבק עתיר יצרים בינו לבין דיוויד לטרמן על זהות יורש כיסאו המיתולוגי של ג'וני קרסון. לנו הנחה את התוכנית בין 1992 ל-2009, ואז שוב בין 2010 ל-2014, כשבתווך היה קונאן אובריאן, ממנו לנו לקח שוב את התפקיד.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'יי לנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully