וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

28,350 דולר לכרטיס: הביקוש להופעות של טיילור סוויפט שובר שיאים, וכולם כועסים

עודכן לאחרונה: 17.11.2022 / 11:48

שירות הכרטיסים הגדול בארצות הברית, "טיקטמאסטר", קרס לאור הביקוש העצום, ובין ברי המזל שהצליחו לתפוס אחד - יש מי שמציע אותו כעת למכירה במחירי עתק. בעקבות הפרשה, מחוקקים קוראים לפעול נגד החברה, ובמדינת טנסי אף שוקלים לפתוח בחקירה נגדה

החיה שנקראה על שם טיילור היא.../NOW עדן סניגו

הביקוש לסיבוב ההופעות החדש של טיילור סוויפט הביא השבוע לקריסת שירות מכירת הכרטיסים "טיקטמאסטר". המוני מעריצים של הזמרת המתינו לפתיחת המכירה באתר אך נכשלו להשיג כרטיסים גם לאחר המתנה של שעות. בעקבות הביקוש העצום, רוכשי כרטיסים שמציעים למכירה את הכרטיס שלהם, הציבו מחירים עצומים - עד כדי למעלה מ-28 אלף ו-350 דולרים. לשם השוואה, מחירו של הכרטיס היקר ביותר בתחילת המכירה הרשמית עמד על 449 דולרים.

פרשת טיילור סוויפט העלתה מחדש את הכעס הציבורי כלפי השירות, שאין לו כמעט תחרות בתחומו. ב-CNN דווח כי מחוקקים ברחבי ארצות הברית אף קוראים לפרק את "לייב ניישן", החברה האם של "טיקט מאסטר". בטענה שמדובר במונופול.

VMA 2022, טיילור סוויפט זוכה בפרס קליפ השנה. Kevin Mazur/Getty Images for MTV/Paramount Global, GettyImages
טיילור סוויפט בטקס ה-VMA, אוגוסט/GettyImages, Kevin Mazur/Getty Images for MTV/Paramount Global

כך למשל, חברת הקונגרס אלכסנדריה אוקסיו-קורטז, כתבה בטוויטר כי זו "תזכורת יומית לכך ש'טיקטמאסטר' היא מונופול, שהמיזוג שלה עם 'לייב ניישן' מעולם לא היה צריך לקבל אישור, וצריך לרסן אותם". במקביל, בכלי תקשורת נוספים דווח כי התובע הכללי של מדינת טנסי בארצות הברית שוקל לפתוח בחקירה נגד השירות.

עוד בוואלה!

האלבום הכי חשוף של טיילור סוויפט חוזר ללילות ללא שינה. חבל שגם המוזיקה עייפה

לכתבה המלאה

"The Eras", שמלווה את יציאת אלבומה החדש של סוויפט "Midnights", הוא סיבוב ההופעות הראשון של הזמרת מאז 2018. לפי טיקטמאסטר, ישנו "ביקוש היסטורי וחסר תקדים" לכרטיסים למופעים של הזמרת. טרם פורסמו התאריכים להופעות של הזמרת בשאר העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully