וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הלסת נשמטה מרוב הלם": סצנת הסקס ב"הלוטוס הלבן" מטלטלת את הצופים

עודכן לאחרונה: 29.11.2022 / 10:20

צופי פרק 5 בעונה השנייה של "הלוטוס הלבן" נותרו המומים לנוכח סצנת סקס מפתיעה במיוחד בסוף הפרק. זהירות, ספוילרים לפרק 5

טריילר "הלוטוס הלבן" עונה 2/HBO

אם יש סצנה אחת שהותירה את צופי עונה 1 של "הלוטוס הלבן" המומים, הרי שזו סצנת הסקס שבה מנהל המלון ארמונד תוחב את פניו לתוך ישבנו של עובד המלון דילון. אלא שנדמה שסצנת הסקס המפתיעה בסוף פרק 5 בעונה השנייה של סדרת הלהיט של HBO הצליחה להתעלות עליה. הסצנה הצליחה לעורר סערה, להדהים את הצופים ולהפתיע כמעט את כולם.

מעתה יובאו ספוילרים לפרק 5 ב"לוטוס הלבן". הקריאה היא על אחריותכם בלבד



מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

הלוטוס הלבן. HBO, צילום מסך
הפנים ההמומות של טניה/צילום מסך, HBO

בסצנה המדוברת, המתרחשת באחוזה המפוארת של קוונטין בפלרמו שבסיציליה, טניה (ג'ניפר קולידג') לא מצליחה להירדם בלילה. היא מתחילה להסתובב באחוזה הענקית של ידידה החדש, מציצה לאחד החדרים ונדהמת לגלות את קוונטין - גיי אנגלי שהיגר לסיציליה - שוכב עם אחיינו ג'ק. כך למעשה מסתיים הפרק החמישי בעונה השנייה.

בדיוק כמו דמותה של טניה, גם הצופים נדהמו מהטוויסט בעלילה. "הוא שוכב עם האחיין שלו? אז בעצם זה לא האחיין שלו? מה הולך פה?", כתב אחד מהם. שני הוסיף: "צרחתי בסוף הפרק. הלסת שלי נשמטה עד הרצפה". שלישי כתב: "יש לי תחושה שהוא לא האחיין שלו". רבים אחרים כתבו כי כעת הבינו סופית שג'ק איננו האחיין של קוונטין וכי הכול חלק ממזימה לרצוח את טניה העשירה: "אל תתבלבלו. ג'ק אינו האחיין שלו אלא החבר שלו. ג'ק פועל כדי להרחיק את פורשיה כדי שהיא לא תעלה על המזימה שלהם". עוד גולש כתב: "המשימה של ג'ק היא להעסיק את פורשיה כדי שהם יוכלו להשלים את משימתם להרוג את טניה. הוא לא 'שכח את הארנק' שלו משום שאין לו כסף".

עוד בוואלה!

ריפליי: "הלוטוס הלבן" לא משנה הרבה מהנוסחה המנצחת של העונה הראשונה - ובצדק

לכתבה המלאה

ככה צופים הגיבו בזמן אמת

וכך הגיבו השחקנים

ליאו וודל, השחקן המגלם את האחיין ג'ק התייחס לסצנת הסקס המדוברת: "כשגיליתי על הסצנה, נותרתי ללא מילים. אני מעריץ ענק של טום (הולנדר, המגלם את קוונטין - ו"ת) וכששמעתי שהוא הולך לגלם את דוד שלי, חשבתי לעצמי 'זה לא אמיתי'. כששמעתי שאני הולך לשכב איתו - זה היה כבר סוריאליסטי. זה הרגיש כמו רגע 'וואו' אמיתי".

היילי לי ריצ'רדסון, שמגלמת את פורשיה, אמרה: "אוי פורשיה המתוקה, פורשיה המסכנה. היא סופסוף קיבלה מה שהיא רצתה עד שהיא נאלצה לגלות שג'ק מז**ן את הדוד שלו ושזה לא כמו שזה היה נדמה לה. אף אחת לא רוצה לגלות שהבחור שיוצא איתה גם מז**ן את דוד שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully