וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן חסון וטונה מובילים את רשימות ההשמעה בספוטיפיי ואפל מיוזיק ב-2022

עודכן לאחרונה: 30.11.2022 / 15:01

"היי בייב" של טונה הוא השיר המושמע ביותר בספוטיפיי השנה, והאלבום "מזרח פרוע" של הראפר הוא גם האלבום המושמע ביותר. חסון הוא הזמר המושמע בשירות, כששניים משיריו גם מובילים את הדירוג המקביל באפל מיוזיק - "מה פספסתי" ו"מדליקה לי הכול". הדירוג המלא

עדן חסון מבצע את "שקיעות", המצעד השנתי של גלגלצ וואלה תשפ"א/וואלה, צילום סטילס: ראובן קסטרו

עדן חסון וטונה מובילים את רשימות האמנים, האלבומים והשירים המושמעים ביותר בשירותי הסטרימינג ספוטיפיי ואפל מיוזיק בישראל בשנה החולפת - כך מתפרסם היום (רביעי). בשני הדירוגים, אמנים ישראלים תופסים נפח נכבד מההשמעות לעומת אמנים בינלאומיים, ומובילים את הרשימות.

על פי הדירוג של ספוטיפיי, "היי בייב" של טונה הוא השיר המושמע ביותר בישראל, ואחריו מגיעים "לך לישון" של אנה זק, "דובשניה" של אגם בוחבוט, שחר סאול ונורוז, "As it Was" של הארי סטיילס, "Heat Waves" של Glass Animals, "מה פספסתי" של עדן חסון, "סתלבט בקיבוץ" של פול טראנק וג'ימבו ג'יי, "מי זאת" של אנה זק, "הולכת איתך" של נרקיס, וגרסת הלייב של "סהרה" של טונה עם יסמין מועלם. לפי השירות, "היי בייב" הוא גם השיר שנוגן בהשמעה חוזרת (ריפיט) הכי הרבה פעמים השנה.

הדירוג של ספוטיפיי מציע פילוחים נוספים, כמו האמנים המושמעים ביותר והאלבומים המושמעים ביותר. מבחינת המבצעים, עדן חסון הוא הזמר המושמע ביותר בישראל בשירות בשנה החולפת, ואחריו מגיעים עומר אדם, איל גולן, טונה, רביד פלוטניק, טיילור סוויפט, דה וויקנד, דרייק, נועה קירל ואד שירן. טונה מוביל גם את רשימת האלבומים המושמעים עם "מזרח פרוע", ואחריו האלבום השני של עדן חסון, "קצת שמח קצת עצוב" של איל גולן, "=" של אד שירן, "Harry's House" של הארי סטיילס, "ממותה" של פול טראנק, "שמישהו יעצור אותי" של עדן חסון, "Sour" של אוליביה רודריגו, ו"תוך כדי תנועה" של רביד פלוטניק.

עוד בוואלה!

חיים את החלום: אלה 20 השירים שעשו לנו את תשפ"ב

לכתבה המלאה

בדירוג המקביל של אפל מיוזיק, "מה פספסתי" של עדן חסון הוא השיר המושמע ביותר, ואחריו ברשימה מגיעים "מדליקה לי הכל", גם הוא של עדן חסון, "לבד על המיטה" של עומר אדם, "דובשניה" של אגם בוחבוט, שחר סאול ונורוז, "אם הייתי צריכה" של אודיה, "היי בייב" של טונה, "חורף באוטו" של עומר אדם, "חמישי שישי" של אושר כהן ונדב אהרוני, "עושה לי צרות" של עדן חסון ו"לך לישון" של אנה זק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully