וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה בהוליווד: ייתכן כי גל גדות לא תמשיך כוונדר וומן

עודכן לאחרונה: 8.12.2022 / 6:49

לפי פרסומים בתקשורת האמריקאית, ההנהלה החדשה של אולפני DC פסלה את הגרסה הראשונה לתסריט של "וונדר וומן 3", וייתכן כי הבמאית פטי ג'נקינס והכוכבת גל גדות לא ימשיכו עם המותג הזה

גל גדות וונדרוומן/מתוך "וונדר וומן 1984" באדיבות Entertainment Tulip

גל גדות פרסמה שלשום ציוץ משתפך: "לפני כמה שנים הכריזו שאני מי שאגלם את וונדר וומן. אני כל כך אסירת תודה על ההזדמנות לגלם דמות איקונית ואדירה כזו ויותר מכל אני אסירת תודה לקהל. לא יכולה לחכות לחלוק את הפרק הבא".

ובכן, מתברר שגדות תצטרך לחכות קצת זמן עד הפרק הבא - ואולי הוא בכלל לא יקרה מבחינתה. התקשורת האמריקאית מפרסמת היום (חמישי בבוקר שעון ישראל) כי הפרק השלישי במעלליה של וונדר וומן, שההפקה שלו היתה אמורה לצאת לדרך בקרוב, נכנס כרגע להקפאה.

הסיבה לכך: המותג בכיכובה של גדות שייך כמובן לאולפני DC, שמתקשים להתחרות באימפריית הקומיקס של מארוול. ההצלחה של הפרק הראשון בסדרת "וונדר וומן" היתה היוצא מן הכלל שלא מעיד על הכלל. רוב הסרטים העכשוויים של האולפן לא התעלו, כולל הפרק השני בסדרת "וונדר וומן" שהביקורות עליו היו פושרות והישגיו המסחריים היו סבירים בלבד. גם "בלאק אדם", הסרט האחרון של DC שיצא לאקרנים, לא ממש ריסק את הקופות.

כדי לשנות זאת, הביאו ב-DC לאחרונה הנהלה חדשה: פיטר ספרן וג'יימס גאן, שזכה להצלחה רבה במארוול עם סרטי "שומרי הגלקסיה". השניים, מסתבר, התחילו לנקות את האורוות. הם נפגשו עם פטי ג'נקינס, שכתבה וביימה את שני הפרקים הראשונים של "וונדר וומן" והיתה אמורה לעמוד גם מאחורי השלישי, קראו את הגרסה הראשונית שלה לסרט החדש ואמרו לה "תודה אבל לא תודה". הם מעוניינים לקחת את המותג לכיוונים אחרים. כל זה כמובן, לפי הפרסומים בתקשורת האמריקאית.

מי שחשב שמשהו השתנה בהוליווד, שיחשוב פעמיים. הנה שוב חזרנו לדפוס המוכר שבו שני גברים שבטוחים שהם יודעים הכל זורקים אישה מכל המדרגות.

עוד בוואלה!

"הודעה אדומה" עם גל גדות בנטפליקס הוא "אינדיאנה ג'ונס" מעלי אקספרס

לכתבה המלאה
גל גדות ב"וונדר וומן 1984". טוליפ מדיה,
הפרק השני והאחרון? מתוך "וונדר וומן 1984"/טוליפ מדיה

כעת, לא ברור מה הצעד הבא. לפי אתר דדליין, ייתכן שג'נקינס תכתוב גרסה חדשה של התסריט ובכל זאת תהיה מעורבת בפרויקט. לפי אינדי ווייר, אתר מהימן לא פחות, ג'נקינס לא מעוניינת להיות חלק מהשינוי, ובמידה שהיא בחוץ - אז ייתכן שגם גל גדות בחוץ, ושחקנית אחרת תיכנס לנעליה כוונדר וומן. כך או כך, אפשר לומר דבר כזה: העתיד של השחקנית הישראלית כוונדר וומן, שעד לאחרונה נראה די מובטח, לוט כרגע בערפל.

לפי פרסומים זרים, תלוש השכר של הכוכבת היה אמור להיות 20 מיליון דולר, כך שאם אכן לא תמשיך לפרק השלישי - זה יהיה חסכון כספי מבחינת DC.

גל גדות מתוך הסרט "מוות על הנילוס". Giphy
לא צריך לדאוג לה. גל גדות/Giphy

עם זאת, כמובן שלא צריך לדאוג לעתיד של גדות. עם ובלי "וונדר וומן", היא מעורבת בשלל פרויקטים מדוברים, בהם סרט על קליאופטרה שתפקיד וגם תככב בו, המשכון של הלהיט "הודעה אדומה" ומה לא.

ובחזרה לנקודת ההתחלה: בתקשורת האמריקאית תוהים כעת מה היה פשר הציוץ של גדות לגבי "וונדר וומן". התזמון שלו היה רנדומלי למדי - לא מדובר היה ביום השנה לצאת הסרט או משהו כזה. אז האם היה כאן רמז? או שהטיימינג היה מקרי לחלוטין, וגדות בכלל לא היתה מודעת לדרמה שעומדת להתרחש?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully