וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוחקים על הצופים: "הזמר במסכה" לא נותנת לנו באמת הזדמנות לנחש

עודכן לאחרונה: 18.12.2022 / 9:06

הרמזים מגוחכים מתמיד, את הביצועים גם כך אי אפשר לזהות והניחושים של צדי צרפתי מגיעים למחוזות הביזאר. "הזמר במסכה" חזרה בעונה חדשה בלי חידושים אבל עם סטטיק ובן אל ביחד, לא מעט פאן, ועוד תחפושות של נשנושים שסטלנים אוהבים

אופירה אסייג חושפת את מסכות העכבישה והדגה מעונה 3 של "הזמר במסכה"/קשת 12

ברכות! ה"מי זה, מי זה, מי זה?" שלכם חזר! חלפה שנה (פחות יום) מאז הסתיימו שידורי העונה השנייה של "הזמר במסכה", והנה נמצאו מפורסמים חדשים שהסכימו לנסות את כוחם בשירה תוך כדי שהם מחופשים לחיות חמודות, או במקרה המשעשע יותר - נשנושים שסטלנים אוהבים. אם בעונה שעברה הכרנו את הרוגעלך (מושיק עפיה) והספגטי (עוז זהבי), אז בפרק הבכורה כבר נחשפנו לצמר גפן מתוק (המונח "שערות סבתא" כבר לא עומד במבחן הפוליטיקלי קורקט?) ואננס. והם לא לבד: העונה החדשה של "הזמר" כוללת 18 מפורסמים שחולקו לשלוש קבוצות, ואתמול כבר נפרדנו מאחד מהם.

העונה, האתגר של "שיגעון השירה הקוריאני שכבש את העולם", גדול במיוחד. אחרי שהעונה הראשונה שברה כל שיא צפייה ושיח אפשרי, העונה השנייה הציגה נתונים פושרים בהרבה. ואם לא די בכך, "הזמר במסכה" עולה להתמודדות ראש בראש עם "הישרדות" ברשת 13 ("הזמר" ניצחה ברייטינג בפרק הפתיחה עם 18.9 אחוז לעומת 15.2 של הישרדות), שלמרות - ואולי בגלל - שחזרה למסך בעונה נטולת VIP, עשויה להפוך למפלצת הרייטינג של החורף הקרוב. פשוט זה לא יהיה.

השקת הזמר במסכה 3, 17 בדצמבר 2022. קשת 12, צילום מסך
היש צוהלת ושמחה? "הזמר במסכה"/צילום מסך, קשת 12

בכל מקרה, בפורמט שגם ככה נראה כמו חלום בהקיץ של ילדים קוריאנים, כנראה שאין באמת צורך בחידושים תכופים, וכך גם העונה קיבלנו את אותו הפאנל. צדי צרפתי במוד התקף החרדה התמידי שלו, שחר חסון עם הבדיחות שאני לא קהל היעד שלהן, אופירה אסייג ורשימת הניחושים שמבוססת על מפורסמים שהיא עושה איתם פילאטיס/קונה איתם במכולת/בדיוק ישבה איתם לקפה בבאזל, והצמד סטטיק ובן-אל.

אוקיי, אולי זה החידוש: "הזמר במסכה" מציגה את סטטיק ובן-אל כצמד בפעם האחרונה, או לפחות בפעם האחרונה לפני האיחוד שיקרה בטווח של בין שנה לשנתיים מהיום, תלוי בהצלחה של קריירות הסולו. מודה, אחרי ההקלטות של בן-אל, שבהן הוא מתבטא בצורה קשה ביחס לבנו כחלק מסכסוך הגירושים המכוער והבלתי נגמר מאורטל עמר, חשבתי שארגיש לא בנוח לראות אותו שוב על הבמה המרכזית של קשת. אך האמת היא שפרק הפתיחה הזכיר שוב כמה הוא החצי הפחות מורגש של הדואו הזה, ובעיקר נמצא שם בשביל הפאנצ'ים של סטטיק (שמאז כבר הספיק להסתבך בסיפור פרידה לא פשוט משלו).

השקת הזמר במסכה 3, 17 בדצמבר 2022. קשת 12, צילום מסך
יואו. "הזמר במסכה"/צילום מסך, קשת 12

כל כך הרבה מילים ובכלל לא התייחסתי למוזיקה. זוכרים? בתוך כל הקרקס הצבעוני הזה אמורים להיות גם משתתפים מפורסמים ששרים, ואנחנו צריכים לנחש במי מדובר. או, אז זהו, כאן חוזרת ביתר שאת בעיה שהפריעה לי גם בעונה הקודמת: לא רק שהשירים לא מבוצעים לייב מול קהל, אלא שהם גם מופקים לעילא באולפן הקלטות, מה שהופך את משימת הזיהוי לבלתי אפשרית. אם אתם תוהים, יש חלופות שיכולות למנוע ממפורסמים להביך את עצמם למוות בזיופים מול כל המדינה. בגרסה האמריקנית, למשל, נותנים למשתתפים לשיר בלייב אבל מתקנים את הזיופים הקשים בגרסה שמגיעה לקהל וכך גם חוסכים מהם מבוכה וגם מאפשרים לנו, הצופים, סיכוי אמיתי לדעת במי מדובר.

תגידו, נו מילא, עזוב אותך השירה, לפני כל ביצוע יש רמזים. פרק פתיחת העונה היה הדגמה נוספת לגיחוך שבכל פורמט הרמזים ש"הזמר" מספקת לצופים שלה. הקליפים, מושקעים כתמיד, היו על הקו הדק שבין משחק אסוציאציות וביקור אצל קוראת בקפה. אדגים כמה זה מגוחך לפי הרמזים של הצפרדע שנחשף אתמול כיורם ארבל.

עוד בוואלה!

"לך לישון" של אנה זק הוא השיר הכי מושמע ברדיו ב-2022

לכתבה המלאה
השקת הזמר במסכה 3, 17 בדצמבר 2022. קשת 12, צילום מסך
פאולה, זאת את? "הזמר במסכה"/צילום מסך, קשת 12

בתחילת הקליפ הצפרדע שואלת "להיות או לא להיות?", מה שבאופן הגיוני מתחבר ל"המלט" של ויליאם שייקספיר אבל כאן התברר כמחווה ל"מי רוצה להיות מיליונר?"; ניחא, כשהצפרדע הביטה בביצה היא ראתה השתקפות של השחקנית עליזה רוזן. הקשר? יורם ארבל ורוזן שירתו יחד בלהקת הנח"ל. אוקיי. ננסה עוד אחד, הצפרדע הרימה אבן ועליה כוכב משדרת הכוכבים של הוליווד. ההסבר? יורם ארבל הנחה את טקס חניכת שדרת הכוכבים של *אצטדיון פתח תקווה*. תוסיפו לזה את העובדה שעם הדחתו סיפר ארבל שסיפק בכוונה ביצוע מאנפף לשיר "סניוריטה" (שון מנדס וקמילה קביו), ותבינו שהניחושים כאן הם רק רעיון ערטילאי.

ובכל זאת, התוכנית אתמול סיפקה לא מעט פאן, כולל כמה ציטוטים בלתי נשכחים, כמו "מה ההבדל בין אילנית לוי ושרון חזיז?" (צדי) או "הוא חייב לי תשעת אלפים דולר מעונה שעברה" (אופירה על בן-אל). אגב, למרות שהוא מגיע לפאנל עם הכי הרבה ניסיון וידע מקצועי, אלה דווקא הניחושים של צדי שמגיעים למחוזות הביזאר. למשל, הוא חשב שהעכבישה בעלת הקול הקטן והדק היא שלומית אהרון, אחת הזמרות הנהדרות שיש כאן.

השקת הזמר במסכה 3, 17 בדצמבר 2022. קשת 12, צילום מסך
ניחושים ממחוזות הביזאר. "הזמר במסכה"/צילום מסך, קשת 12

אז מקבוצה א' נותרנו עם העכבישה (התחפושת המרשימה של העונה עד כה), השבלול, צמר הגפן המתוק, החתול והאננס. הניחושים שלי לא שווים יותר משלכם, ואולי פחות, אבל על סמך הביצועים אתמול אהמר שפאולה רוזנברג היא זאת שמסתתרת מתחת לתחפושת האננס ודנה פרידר מסתתרת מתחת לתחפושת העכבישה. יש סיכוי טוב שאשנה את דעתי יותר מפעם אחת עד לפרק הדואטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully