וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היו לנו רגעים מפוקפקים": כוכב "מי הבוס?" חשף יחסים מתוחים עם אליסה מילאנו

עודכן לאחרונה: 28.12.2022 / 0:18

שחקן "מי הבוס?", דני פינטאורו, חשף מערכת יחסים מתוחה ומלאת מאבקים עם מי שכיכבה לצדו, אליסה מילאנו. "היו לנו רגעים מפוקפקים. היא הייתה אומרת לי 'צא מפה!' וטרקה את הדלת בפניי". לאחר תום הסדרה הקשר ביניהם נשאר רעוע עד שחשף שהוא נשא HIV ואז הקשר התחזק

אליסה מילאנו ודני פינטאורו בילדותם בסדרה "מי הבוס?". צילום מסך, צילום מסך
אליסה מילאנו ודני פינטאורו בילדותם בסדרה "מי הבוס?"/צילום מסך, צילום מסך

אחד משחקני הסדרה "מי הבוס?", דני פינטאורו, גילה על מערכת יחסים מתוחה ומלאת מאבקים עם מי שכיכבה לצדו, אליסה מילאנו. פינטאורו, שגילם בילדותו את ג'ונתן באוור בסיטקום המצליח ששודר משנת 1984 ל-1992, העלה זיכרונות מתקופתו בסדרה והודה בריאיון שהיו לו "רגעים מפוקפקים" עם מילאנו, שגילמה את סמנתה מיסלי.

"זו לא הייתה יכולה להיות חוויה טובה יותר. באמת היינו כמו משפחה", אמר פינטאורו בפודקאסט של דיוויד יונטף. עם זאת נזכר ש"לאליסה ולי היו רגעים מפוקפקים - זה היה באמת בגלל שהיא הייתה נערה ואני הייתי האח הצעיר. היא הייתה אומרת לי 'צא מפה!' וטרקה את הדלת בפניי. לא היה בזה שום רוע, רק עניינים של אחות גדולה ואח צעיר".

פינטאורו סיפר שמבין כל שחקני הסדרה הוא הכי פחות שמר על קשר עם מילאנו במשך כעשור לאחר סיום הסדרה, ואמר שהם "מעולם לא פיתחו קשר כזה". עם זאת, מערכת היחסים ביניהם השתנתה כשהתגלה שפינטאורו הוא נשא HIV. "היא נתפסה לגמרי לא מוכנה", אמר וציין כי למילאנו היה "רגע של דמעות" כששמעה את החדשות. בשנת 2015 הוא חשף בריאיון עם אופרה ווינפרי את היותו נשא HIV משנת 2003. "קיבלתי ממנה הודעת טקסט והקשר שלנו התפתח הרבה יותר", אמר.

באחרונה חזר פינטאורו לשחק לאחר הפסקה של כ-30 שנה, והופיע בסרט חג המולד "A Country Christmas Harmony".

אליסה מילאנו ודני פינטאורו, שכיכבו בסדרה "מי הבוס?". Steven Simione, Amanda Edwards, GettyImages
אליסה מילאנו ודני פינטאורו, שכיכבו בסדרה "מי הבוס?", בתקופה זאת/GettyImages, Steven Simione, Amanda Edwards

באוגוסט 2020 הוכרז כי צפויה לעלות סדרת המשך ל"מי הבוס?". הפרויקט, המאחד מחדש את הכוכבים המקוריים טוני דנזה ואליסה מילאנו, אומץ לפיתוח על ידי שירות הסטרימינג החינמי של אמזון, Amazon Freevee. דנזה ומילאנו אמורים לשוב לתפקידיהם כטוני מיסלי ובתו סמנתה, בעלילה שמתרחשת 30 שנה לאחר אירועי הסדרה המקורית. סדרת ההמשך תתמקד ביחסים בין האב לבתו. סמנתה תגלם בסדרה אם חד הורית המתגוררת בבית המשפחה. ברוח הסדרה המקורית, סדרת ההמשך תעסוק בהבדלי דורות, בהשקפות מנוגדות וכן בסוגים שונים של הורות בדינמיקת משפחה מודרנית בשנת 2022. הסדרה מופקת על ידי נורמן ליר האגדי, ועל כתיבתה והפקתה חתום מייק רויס, שבין השאר היה שותף ליצירת והפקת העיבוד המחודש ל"כל יום מחדש" של אותו נורמן ליר בנטפליקס, לצד המפיקה בריז'יט מוניוז-לייבוביץ'. "מי הבוס" החדשה תצולם באולפני סוני, בעלי הזכויות לסדרה המקורית.

בחודש שעבר (נובמבר) שיתפה מילאנו כי תסריט כבר הושלם ושהפרויקט, שבהתחלה היססה לגביו, בשלב מתקדם ממש. "הייתי מאוד סקפטית לגבי זה", אמרה מילאנו בריאיון לאנטרטיינמנט טונייט, "ואז דיברתי עם טוני. והתרגשתי קצת. אמרתי 'אם היינו יכולים לבנות את זה בצורה שבאמת תישאר נאמנה לכל התוצר המתקדם הזה שהיה לנו בשנות ה-80, אם נוכל להבין איך להתחבר לזה עם הנושאים של היום. ואני חייבת לומר לך, קראתי את התסריט. יש תסריט!".

עוד בוואלה!

טוני דנזה ואליסה מילאנו בפנים: כל הפרטים על סדרת ההמשך ל"מי הבוס?"

לכתבה המלאה

"מי הבוס?" המקורית שודרה במשך שמונה עונות ו-196 פרקים ב-ABC, והייתה מועמדת לעשרה פרסי אמי. בישראל היא שודרה מדי מוצאי שבת בערוץ הראשון וזכתה לפופולריות רבה. כשעלתה בשנות השמונים היא הציגה רעיון פמיניסטי חדש יחסית בסיטקומים בתקופה ההיא - הצבת הגבר (טוני) כעובד משק בית הדואג לתחזוקתו וגם לגידול הילדים, ואישה (אנג'לה באוור, שגילמה ג'ודית לייט) כאשת קריירה מצליחה. שם הסדרה התייחס להיפוך התפקידים הסטראוטיפים. עוד שיחקו בסדרה קתרין הלמונד בדמות מונה, אמא של אנג'לה, הסבתא יוצאת הדופן שחומדת גברים. הלמונד הלכה לעולמה בתחילת 2019.

דנזה שיחק בין השאר בגרסה האמריקאית של נטפליקס לסדרה הישראלית "השוטר הטוב". מילאנו שיחקה בין השאר בסדרות "מכושפות" ו"מאהבות", ואחראית על הפיכת ההאשטאג MeToo# לוויראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully