וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שקרן! תהיה גבר!": צפו בעימות בין גיבורת "נוכל הטינדר" לבין סיימון לבייב

עודכן לאחרונה: 28.12.2022 / 8:31

אחרי ארבע שנים התעמתה לראשונה ססיל פלהוי עם סיימון לבייב לעיני מצלמות קשת 12 במסגרת החלק השני של הסרט "האישה שהפילה את נוכל הטינדר" של חיים אתגר. היא קראה לו להתייצב בבית המשפט ולבייב השיב לה: "נטפליקס שילמו לה מיליונים, אני אתבע אותה"

נוכל הטינדר סיימון לבייב/צילום: קשת 12

אמש שודר בקשת 12 החלק השני של הסרט "האישה שהפילה את נוכל הטינדר" של חיים אתגר. בשיאו של הסרט נערך לראשונה מזה ארבע שנים עימות סוער בין ססיל פלהוי - אחת מגיבורות הסרט "נוכל הטינדר" - לבין לבייב. גם קייט קונלין, מי שהייתה בת זוגו של לבייב במשך שנה וחצי (כולל בתקופה שבה עלה הסרט עליו בנטפליקס) השתתפה בעימות בלב תל אביב. ססיל קראה ללבייב "השקרן" להתייצב בבית המשפט ולבייב השיב לה: "נטפליקס שילמו לה מיליונים, אני אתבע אותה".

חיים אתגר דרש מסיימון בעימות ברחוב להתנצל על מעשיו בפני קייט וססיל. לבייב (ששמו האמיתי הוא שמעון חיות) סירב להיענות לבקשת אתגר וטען כי כולם משקרים. לאחר העימות ציינה פלהוי כי לבייב הוא "פסיכופת אמיתי שיכול להסתכל לי בעיניים ולהגיד לי שאני שקרנית".

בשבועות האחרונים בעקבות התחקיר נפתחה חקירת משטרה כנגד לבייב בישראל והוגשו תלונות במשטרה על ידי קונלין ועל ידי איש העסקים שמימן את לבייב על עבירות של קבלת דבר במרמה, התחזות וזיוף.

צפו למעלה בעימות מתוך התכנית

נוכל הטינדר סיימון לבייב. קשת 12, צילום מסך
"שקרן". לבייב/צילום מסך, קשת 12

בחלקו הראשון של הסרט חשפה קונלין כי גם היא נפלה קורבן להונאה של לבייב לאחר שביקש ממנה לקחת עבורו הלוואות בסך 400,000 ש"ח והבטיח להחזיר לה במהירות את הכסף. "הוא אמר לי: 'את צריכה לשבת איתי בראיונות, ככה השם שלי יתנקה וככה אוכל להחזיר לך את הכסף'. מבחינתו זה הקלף שלו, אני סוג של צעצוע שלו לאותו שנייה. זה היה קשה. מצד אחד את מרגישה שאת אחת מהן, מצד שני כואב לך עליהן, מצד שלישי יש פה בן אדם סופר אימפולסיבי שחייב לי את הכסף. היה לנו הסכם שברגע שאני מקבלת הודעה מעיתונאי זה צריך לעבור דרכו", סיפרה.

במסגרת התחקיר, נחשף איש עסקים שנפל גם הוא קורבן להונאה של לבייב בסכום העומד על 4 מיליון שקלים. בתחקיר סיפר איש העסקים: "עם המידע שיש לי עליו, הוא יכול למצוא את עצמו בכלא לפחות לחמש שנים. מה שראית בנטפליקס זה רק קצה הקרחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully