וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשיפה של חיים אתגר על נוכל הטינדר לא טובה, ובכל זאת קשה להוריד את העיניים

עודכן לאחרונה: 26.12.2022 / 8:45

חלקו הראשון של "האישה שהפילה את נוכל הטינדר" לא טוב ולא מחדש במיוחד. הוא משמש בעיקר טיזר לחלק השני, ותוהה אם בת זוגו של הנוכל היא נוכלת בעצמה או שמא עוד קורבן שלו. אתגר אשף ביצירת רגעים דרמטיים, גם כאשר הם מרגישים כמניפולציה רגשית על המשתתפים עצמם

קטע מתוך "חשיפה - האישה שהפילה את נוכל הטינדר"/קשת 12

בשלב מוקדם יחסית של "האישה שהפילה את נוכל הטינדר", סרטם של חיים אתגר ומוריאל לוי פרדיס על קייט קונלין, בת זוגו לשעבר של סיימון לבייב/שמעון יהודה חיות/ההוא שעדיף לא להשאיר לידו פנקס צ'קים, התאחדו שידורי קשת 12 עם אלה של ערוץ הקניות. זה קרה כאשר אתגר וקונלין עוברים יחד על רשימת המתנות שקיבלה האחרונה מהפייק לבייב, רובם הגדול תכשיטים, והיא נוקבת במחיר של כל אחד ואחד מהם. אתגר, לא בדיוק טיפוס של ניואנסים, חוזר אחרי הסכומים כדי לחזק את מצג (השווא) שאליו נחשפה קונלין - השרשרת מאה אלף דולר והטבעת עוד ארבעים אלף והסט הזה בכלל שלוש מאות אלף. כל כך הרבה דקות הקדשתי לבהייה בתכשיטים עד שבעצמי נשאבתי אל ממלכת האינסטגרם שבה פיתה לכאורה לבייב את קורבנותיו. מתי אקבל את הודעת ה"היי, האו אר יו" בתוספת אימוג'יז של לבבות וטבעות יהלום, שלי? והאם אדע לעצור את זה בזמן, או שכמו קונלין אשאב גם אני אחרי פסטיבל הנובורישיות של לבייב ואסיים כעוד קורבן שבור לב ומרוקן עו"ש? מעניין.

חלקו הראשון של "האישה שהפילה את נוכל הטינדר" הוא לא סרט טוב ואפילו לא מחדש במיוחד. למעשה, הוא משמש בעיקר טיזר לחלק השני שישודר בהמשך השבוע ובו, מבטיח אתגר, תיחשף אמת חדשה על סיימון לבייב, כזאת שעדיין לא הכרנו. ובכל זאת, כמו כל הכתבות המצולמות והכתובות שנעשו על לבייב בשנים האחרונות, ובראשן "נוכל הטינדר" של נטפליקס, גם מהסרט הזה היה קשה להוריד את העיניים. לפני שאתייחס לסיבות שהופכות את הסרט הזה ללא טוב מספיק, שווה להתייחס לעובדה שגם אנחנו - כן, אני וגם אתם שקוראים עכשיו את הביקורת הזאת - קורבנות של נוכל הטינדר. כולנו יחד מאכילים את מפלצת יחסי הציבור שיצר שמעון יהודה חיות ועוזרים לו להישאר בתודעה. אנחנו לא האשמים היחידים, השילוב בין כסף גדול, נשים יפות ונוכל חסר בושה הוא מיקס שמעטים האנשים ו/או כלי התקשורת שיכולים לו. העובדה שלבייב מסתובב חופשי היא בראש ובראשונה כישלון של מערכות אכיפת החוק.

ואם המשטרה לא עושה את תפקידה ומאפשרת ללבייב להמשיך לעקוץ, מדורי הרכילות יכולים לחגוג על הקרקס שהוא מספק להם ולהפוך עבריין לכוכב של הרגע. מאז ש"נוכל הטינדר" עלה לנטפליקס בתחילת השנה, קראנו אייטמים על סיימון לבייב כמעט בכל שבוע, רובם בכלל לא עסקו בהליכים חוקיים נגדו. פה דווח על אירוע שהוא נכח בו ושם נכתב על הסרט שהוא טען שעושים על חייו, מי שצפו בסרט וחשבו שהוא יהפוך להיות עבריין נמלט, קיבלו אותו בגרסת 'כוכב נוער'. ומה זה אומר עלינו? למעשה, אם המשטרה רוצה להגיע ללבייב היא פשוט יכולה להיכנס לאפליקציית הברכות מסלבס 'Cameo' ולבקש ממנו לצלם סרטון. במחיר של כשלוש מאות שקלים ותוך זמן היא תקבל סרטון מלבייב מחויך, מודע לעצמו וחוגג את החיים. אותם האנשים שנחרדו מההאדרה שעוברת דמותו של ג'פרי דאהמר בעקבות הסדרה בנטפליקס, יכולים להיות מודאגים שבעתיים ממה שקורה סביב לבייב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
"חשיפה - האישה שהפילה את נוכל הטינדר", חיים אתגר, קייט קונלין. קשת 12, צילום מסך
נחזור למרות שסביר שלא נקבל תשובות. "האישה שהפילה את נוכל הטינדר"/צילום מסך, קשת 12

תקציר הפרקים הקודמים: את קייט קונלין, הדוגמנית היפהפיה שרואיינה אתמול על ידי אתגר, הכרנו כמי שהייתה בזוגיות עם לבייב כש"נוכל הטינדר" יצא לעולם. היא השאירה מיליוני צופים המומים ושואלים את עצמם - 'איך יכול להיות שעוד אחת נפלה בפח? ועוד עכשיו, כשכל העדויות על לבייב נמצאות מרחק קליק אחד'. אז זהו, שאליבא דקונלין, עוד בזמן ש"נוכל הטינדר" עלה לנטפליקס, היא ידעה שהחיים המפוארים שהיא ולבייב משתפים באינסטגרם לא שווים יותר מטבעת יהלום שנקנתה בבסטה בשוק. בפועל, כבר באותו הזמן היא הייתה שקועה עד צוואר בהלוואות על סך מאות אלפי שקלים שלקחה עבור לבייב והוא, כנוכל האכזרי שהוא, הבטיח לה שאם תעמוד לצידו ותצא נגד הנשים שמופיעות בסרט, יחזיר לה את כספה.

מעבר לצל הגדול שהטיל "נוכל הטינדר" על מערכת היחסים שלהם, ההיכרות בין קונלין ולבייב לא שונה משאר הקשרים של לבייב עם נשים. אנחנו שומעים מקונלין בדיוק על אותם פיתויים חומריים ששמענו מהבנות האחרות - ממטוסים פרטיים, מלונות יוקרה, דירות יוקרה, מכוניות יוקרה ועוד הרבה שימושים בשורש י.ק.ר. בשונה מהן, וכנראה כשכלול של הטקטיקה שלו, לבייב סיפר לקונלין גם פרטים אמיתיים על חייו - בין היתר שהיה נער בעייתי שגנב פנקסי צ'קים ושהמשפחה שלו לא רוצה איתו קשר, אבל גם הוסיף ששאר הפרטים שמופיעים בציבור הם שקרים של התקשורת. כי אפילו כשאתה הנוכל הכי מוכר בעולם, אין גורם שיותר קל לנגח מאשר 'התקשורת'. כדי להוסיף רובד אנושי לסיפור של קונלין, אנחנו גם פוגשים את אמה ושומעים על הילדות הקשה שעברה, כולל אבא אלים שכבר לא נמצא בחייה. לדבריה, החסך בחום אבהי הוא בין הגורמים שחיזקו את החיבור שלה ללבייב.

השאלות המעניינות שעולות בחלקו הראשון של "האישה שהפילה את נוכל הטינדר" לא מקבלות תשובה. למשל, מיהו אותו איש מסתורי שמימן את אורח החיים הראוותני של לבייב? וגם - מהו הסוד על לבייב שיודעת קונלין ועשוי סוף סוף להוביל לתפיסתו והפסקת מסע הנוכלויות הבינלאומי שלי? תשובות לא קיבלנו, אבל שאלה חדשה וגדולה נפתחת לקראת סופו של הסרט כאשר אתגר מדבר עם ססיליה ופרנילה, הקורבנות של לבייב שהופיעו ב"נוכל הטינדר", והן אומרות לו שהן לא בוטחות בקייט. אז האם קייט קונלין היא האישה שהפילה את נוכל הטינדר או שהיא נוכלת בעצמה? אתגר אשף ביצירת רגעים דרמטיים, גם ובמיוחד כאשר הם מרגישים כמניפולציה רגשית על המשתתפים עצמם. יש כאן סוג של עוקץ רגשי, ברור לי שאצפה בחלק הבא של התחקיר למרות שאני כבר יודע שסביר שלא אקבל את התשובות שהובטחו לי. אם להסתכל על חצי הכוס המלאה, לפחות לא נתתי לאף אחד גישה לחשבון הבנק שלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully