וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כראמל" היא הזוכה הגדולה בפרסי הטלוויזיה לילדים ונוער

עודכן לאחרונה: 29.12.2022 / 12:23

כאן חינוכית זכתה ב-20 מתוך 21 קטגוריות בטקס שערכה האקדמיה לטלוויזיה וקולנוע, שבו בלטו גם תכניות כמו "האחיין שלי בנץ", "להציל את חיות הבר", "סליחה על השאלה ילדים", "פרפר נחמד", "ילדי בית העץ" ועוד. יו"ר התאגיד: "זה מדגיש את חשיבות השידור הציבורי"

"כראמל", הסדרה של כאן חינוכית בעקבות ספריה של היא הזוכה הגדולה של טקס פרסי הילדים והנוער של האקדמיה הישראלית לקולנוע וטלוויזיה. הסדרה זכתה בשמונה פרסים וביניהן סדרת הדרמה הטובה ביותר, התסריט הטוב ביותר בדרמה (רועי שגב ושירילי דשא), השחקן והשחקנית הטובים ביותר בסדרת דרמה (יובל סגל ולירית בלבן), הצילום הטוב ביותר (בנימין חירם), הניהול האמנותי (עידו דולב), פרס האיפור (רויטל דרום), ועיצוב התלבושות הטוב ביותר (חנה לוי רוזלסקי).

הצבעת ילדים ובני נוער זכתה למשקל של 50% מההצבעה, והיתר של חברי האקדמיה. השנה, במקום טקס, יוכרזו הזוכים בסרטוני בסרטוני טיקטוק ו-reels. בסרטונים, שיועלו החל מהשעה 18:00 בערב, ניתן יהיה לצפות ביוטיוב או בטיקטוק.

כראמל. באדיבות תאגיד השידור הציבורי,
ניצחון החתול. מתוך "כראמל"/באדיבות תאגיד השידור הציבורי

למעשה, כאן חינוכית שגרפה 20 מתוך 21 הפרסים שחולקו בטקס, הישג יוצא דופן ומשמעותי במיוחד בימים שבהם עולות מחדש קריאות לסגור את תאגיד השידור הציבורי.

בתאגיד בירכו על ההישג. "הפרסים וההוקרה הם תוצר ישיר של השקעת התאגיד בתוכן ישראלי ועוד הוכחה לתוצאות יוצאות הדופן של פעילותו. הפרסים מדגישים את חשיבותו ונחיצותו של השידור הציבורי, שחרט על דגלו איכות, העשרה וגיוון גם בגזרת הילדים והנוער", מסר יו"ר התאגיד גיל עומר, ואילו המנכ"ל הנכנס גולן יוכפז הוסיף כי "גם ילדי ישראל יודעים שתוכן איכותי אמיתי ומעשיר אפשר למצוא רק בתאגיד השידור הישראלי".

האחיין שלי בנץ. כאן חינוכית,
הסדרה הקומית הטובה ביותר. "האחיין שלי בנץ"/כאן חינוכית

הסדרה "האחיין שלי בנץ", גם כן של כאן חינוכית, גרפה ארבעה פרסים: הסדרה הקומית הטובה ביותר, התסריט הטוב ביותר לסדרה קומית (דרור ויידמן, ברק כהן, מתן בלומנבלט, מאיה סובול, איל אפטר, לילך ברנע לשם, הדר תדמור), הליהוק (ענבר דוד) ועיצוב הפסקול (קובי ניסים).

תכניות נוספות של הערוץ הצטיינו אף הן בטקס. העונה השלישית של "סליחה על השאלה ילדים" זכתה בפרס תכנית מגזין, בידור והעשרה הטובה ביותר; העונה הראשונה של החידוש ל"פרפר נחמד" זכתה בפרס התכנית הטובה ביותר לגיל הרך; והעונה הרביעית של "להציל את חיות הבר" זכתה בפרס סדרת התעודה הטובה ביותר, זו השנה השנייה ברציפות, כמו גם בפרס עריכת התמונה (ינון פורת, גיל וסלי). "ילדי בית העץ" המצליחה גרפה שני פרסים: פרס הבימוי לסדרה קומית, זכייה שנייה ברצף לשירילי דשא, ופרס המוזיקה המקורית הטובה ביותר שהלך ליאיא כהן-אהרונוב ואמיר לקנר. נטע רוט זכתה בפרס השחקנית הטובה ביותר בסדרה קומית על "לבד בבית", ולליב סיון זכתה בפרס הבימוי בסדרת דרמה על "מיוחדת" - גם שתיהן תכניות של כאן חינוכית.

עוד בוואלה!

אתם כנראה לא מכירים אותה, אבל זו הסדרה הכי מצחיקה בטלוויזיה

לכתבה המלאה

את שאר התעשייה ייצג בטקס יובל סמו, שזכה זו השנה השנייה ברציפות בפרס השחקן הטוב ביותר בסדרה קומית על הסדרה "אבא מטפלת" של ערוץ טין-ניק. כמו כן, ציפי שביט זכתה בפרס מפעל חיים.

"מקיף מילאנו", שהייתה מועמדת ב-14 קטגוריות, יצאה בידיים ריקות, וכך גם "פלמ"ח", הזוכה הגדולה של השנה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully