וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלה התחזיות הפרועות ביותר של משפחת סימפסון ל-2023 - והם כבר צדקו בעבר

3.1.2023 / 0:00

לאחר שכותבי "משפחת סימפסון" צדקו בכמה מהתחזיות המאוד לא צפויות שלהם, המעריצים שיתפו את יתר התחזיות מהסדרה - שחלקן צפויות לכאורה להתגשם עוד השנה. אז מה הסימפסונים צופים לנו ל-2023? מלחמות, וירוס חדש ומוות מפתיע

האם הסימפסונס חזו את הזוכה בפרס נובל לכלכלה?/סיפור בדקה

כותבי הסדרה הצהובה, "משפחת סימפסון", חזו לכאורה מראש אירועים היסטוריים ברמת דיוק פנומנלית. זה קרה לנו בפרק משנת 1997 שחזה לכאורה את תוצאות משחק גמר המונדיאל ב-2018. הם קלעו בול בפרק משנת 2000 שחזה לכאורה את בחירתו של דונלד טראמפ לנשיאות ארה"ב והם עשו זאת בפעם השלישית בפרק משנת 1993 שחזה - כמובן לכאורה - את ההתפשטות העולמית של נגיף הקורונה.

לאור ההצלחות, מעריצי הסדרה שיתפו את התחזיות הפרועות ביותר של "משפחת סימפסון" לשנת 2023 - והן נעות ממלחמות גולבליות ועד וירוס חדש ומאיים לא פחות מהקורונה. סרטון טיקטוק ששותף ע"י המשתמש @rantersc מציג בקצרה את התחזיות הקשות של "משפחת סימפסון" לשנה הזאת.

הסרטון נפתח בתחזית על מלחמה בין ארה"ב לסין, עובר לוירוס חדש שהומר נראה סובל ממנו, ממשיך עם מספר מלחמות גלובליות ואינפלציה עולמית ומסתיים בנשיאה ראשונה לארה"ב ובמותו של דונלד טראמפ במרץ 2023 (שאולי לא צריך להדאיג יותר מדי כי לפי הסדרה נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, כבר היה אמור למצוא את מותו בשנה שעברה).

ערוץ היוטיוב, Top 5 Scary Videos, שיתף סרטון דומה עם התחזיות המפחידות ביותר מהסדרה לשנת 2023. תחזית אחת כללה בני אדם שהגיעו למאדים. "תראה, בסופו של דבר נצטרך להשאיר את הכוכב הזה מאחור", אמר טיילור סמית', מגיש התוכנית, בסרטון.

בפרק ה-16 של עונה 27 של משפחת סימפסון, שנקרא The Marge-ian Chronicles, מארג' וליסה מתנדבות להיות חלק מבני האדם הראשונים שיטוסו לכוכב האדום ויחיו עליו. Exploration Inc, חברה פרטית, מקווה לשלוח אנשים לכוכב האדום כדי ליישב אותו עד שנת 2026. בסוף הפרק רואים את האם והבת מתגוררות במאדים בשנת 2050.

במציאות שלנו ל-SpaceX, בראשותו של המיליארדר אילון מאסק, יש מטרה להגיע למאדים, תוך השערה קודמת שבני אדם כבר יוכלו לטוס לכוכב הלכת הזה עד היום, מה שעוד לא ממש קרה. מאסק כבר מזמן השמיע את שאיפותיו ליישב את מאדים: "אם נצליח להפוך את החיים על מאדים לאפשריים, נעבור את אחד המסננים הגדולים ביותר. זה מכין אותנו להיות בין-כוכביים", כתב מאסק בטוויטר בשנה שעברה. "כדור הארץ הוא בערך בן 4.5 מיליארד שנים, אבל החיים הם עדיין לא רב-פלנטריים וזה מאוד לא בטוח כמה זמן נשאר לנו להפוך לכאלה", הוסיף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

הנה התחזיות המלאות:

תחזית מצמררת נוספת של "משפחת סימפסון" היא עלייתם של הזומבים. "הרעיון הזה עלה הרבה יותר ממה שחשבתי שיעלה כשחיפשתי תחזיות של משפחת סימפסון", אמר סמית', "למישהו בחדר הכותבים של הסדרה יש אמונה מאוד נחרצת שכך האנושות תסתיים".

התקפות זומבים התרחשו במספר פרקים של הסדרה במהלך השנים. בפרק Days of Future Future, זומבים הם חלק מהחברה היומיומית כאשר ליסה עובדת במטבח תמחוי ומפקחת על המתים. "האם זו הצצה לעתיד אפל?" סמית' הציע. במקום להתייחס אליהם כאל מחסלי האנושות, הזומבים בפרק נחשבים לבני אדם מהמעמד הנמוך בהשוואה לאנשים החיים. "אני מקווה שהסדרה 'משפחת סימפסון' לעולם לא תסתיים - ולו רק כדי שהם תמיד יוכלו להיות בסביבה כדי לחזות עבורנו את העתיד", סיכם סמית'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully