וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרגע המפחיד בו כתבת סובלת ממצב רפואי מטריד בשידור חי

10.1.2023 / 10:30

כתבת הטלוויזיה הקנדית, ג'סיקה רוב, שידרה מהשטח כשלפתע החלה לגמגם, איבדה את יכולתה לדבר וכמעט התעלפה. ברשת החלו לרוץ ספקולציות על מצבה הרפואי עם טענות שמדובר בתגובה לחיסון הקורונה. צפו בקטע המפחיד

כתבת חווה מקרה חירום רפואי בשידור חי/CTV News Edmonton

כתבת טלוויזיה קנדית סבלה ממצב חירום רפואי מפחיד במהלך שידור חי ביום ראשון האחרון, כשבכוחות האחרונים שלה סימנה למגישת החדשות של הערוץ שהיא עומדת להתעלף.

ג'סיקה רוב, כתבת CTV, דיווחה למגישת החדשות נהרמן עיסא מהשדה באדמונטון כשהחלה לגמגם ולהתקשה להשלים משפטים. "סליחה, נהרמן," אמרה רוב בשידור חי כשהיא מתקשה לדבר, "אני לא מרגישה כל כך טוב עכשיו ואני עומדת ל....". המילים של רוב מתפוגגות וניתן לראות אותה מתחילה לאבד את שיווי המשקל רגע לפני שהשידור חוזר לאולפן. "אנחנו נוודא שג'סיקה בסדר ונתן לכם עדכון מאוחר יותר", אומרת עיסא באולפן.

צפו ברגע הדרמטי:

הערוץ לא חשף את המצב הרפואי של רוב, אך פרסם הצהרה מהכתבת בטוויטר ביום שני. "ביום ראשון בערב, רגע מאוד אישי ופגיע קרה כשדיווחתי בשידור חי", אומרת רוב בהצהרה, "מאז, הקטע שותף אלפי פעמים, יחד עם תיאוריות חסרות בסיס לגבי הסיבה לכך".

לכל מי שפנה עם הודעות תומכות של איחולים ודאגה, תודה לכם", היא כתבה. "זה מדהים מצדכם, ולמרות שאני לא יכולה להגיע לכל ההודעות, אנא דעו שראיתי אותן והערכתי כל אחת מהן".

עוד דרמות בשידור
"משהו קורה איתי הבוקר": מגישת חדשות קיבלה שבץ בשידור חי
צפו ברגע בו כלב חוטף את המיקרופון מהכתבת בשידור חי - ובורח
הרגע המפחיד בו כתבת CNN נשדדה באיומי סכין - בשידור חי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

הנה התגובה המלאה שלה:

הרשת התמלאה בטענות שזה בגלל החיסון

"קיבלתי גם כמות עצומה של הודעות שנאה והטרדה, הקשורות לתיאוריות שקריות לגבי הסיבה לאירוע", הוסיפה רוב, "למרות שלא אחלוק מידע רפואי פרטי בפומבי, אני יכולה לומר שאין סיבה לדאגה ושההבנה שלי לגבי הרקע הרפואי שלי מספקת הסבר הגיוני למה שקרה. עם זאת, אני יכול לאשר שהמצב לא היה קשור בשום צורה לחיסון לקורונה".

עד כה לא ברור מתי רוב תחזור לערוץ.

  • עוד באותו נושא:
  • שידור חי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully