וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן דנקר: "הייתי עם הבנות, ומישהו דפק לי על האוטו ואמר 'סע מפה יא הומו מזדיין'"

עודכן לאחרונה: 16.1.2023 / 16:03

רן דנקר שיתף בפחדיו מהמציאות החדשה בישראל בריאיון לתכנית "פגישה" עם רוני קובן בכאן 11, וסיפר: "אחרי הופעה, מישהו דפק לי על האוטו, והייתי עם הבנות, ואמר 'סע מפה יא הומו מזדיין'. זה העציב ועצבן אותי, ובעיקר התביישתי גם מול הילדות". צפו בקטע מהריאיון

רן דנקר מספר על תקרית הומופובית שחווה בריאיון לרוני קובן/כאן 11

רן דנקר שיתף בפחדיו מהמציאות החדשה בישראל בריאיון לתכנית "פגישה" עם רוני קובן, שתשודר ביום שלישי ב-22:30 בכאן 11. "זה לא נעים כשאנשים כותבים לך דברים כמו 'יאללה, תעוף מפה, יא קוקסינל' או 'יא שמאלן, צריך לתלות אותך', לא נעים לקרוא את זה", אמר דנקר. "כותבים דברים מאוד מאוד קשים, והאינסטגרם, עד שהוא מוחק לוקח הרבה זמן, אם בכלל. ומצד שני, אני מבין שבאותו רגע שאני נלחם ומחזיר את הפאנץ' הזה שאני נורא רוצה לעשות, אני מאבד את האפשרות בכלל לעשות שיח עם הצד השני. ואני יודע בלב שלי, בצורה חד משמעית, כי אני פוגש אנשים ברחוב, שהדעות הרבה יותר מתונות. אז יגידו לך 'לא נכון, זה מה שאנשים חושבים בראש, הם מתביישים להגיד את זה'.

"אז אני אומר, נכון. יצאתי ממופע לפני כמה זמן, ב'נקסט', ויצאו אנשים וביקשו להצטלם וכזה, ומישהו דפק לי על האוטו, והייתי עם הבנות ועם איתי ואמר 'סע מפה יא הומו מזדיין'. אחרי שהופעתי ונתתי את הנשמה ב'נקסט'. מצד שני, הוא מיעוט, ואם אני אתן לו את כל הכוח הזה, זה יהיה נורא ואיום. אני בטוח שאנשים סביבו באותו רגע, רובם לפחות, ככה אני רוצה להאמין, קפאו במקום, כמו שאני קפאתי. ונסעתי הביתה וזה העציב אותי וזה עצבן אותי, ובעיקר התביישתי גם מול הילדות, כי הן לא מכירות את המציאות הזאת בצורה הזו, הן חיות באיזושהי בועה בינתיים, הן ילדות".

צפו למעלה בקטע מהריאיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully