וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בארצות הברית: הפציעות של ג'רמי רנר "גרועות יותר מכפי שמישהו יודע"

עודכן לאחרונה: 17.1.2023 / 12:57

"רדאר אונליין" מדווח כי על פי מקור המקורב לג'רמי רנר, יידרשו לכוכב מארוול כשנתיים כדי להגיע להחלמה מלאה. "להבנתי הנזק לחזה של ג'רמי היה כל כך משמעותי, עד שהיה צריך לשחזר אותו בניתוח", אמר גורם המעורה בפרטים

טריילר "הנוקמים: עידן אולטרון"/יח"צ

האתר "רדאר אונליין" מדווח כי הפציעות של ג'רמי רנר מתאונת גריפת השלג הקשה שלו "גרועות יותר מכפי שמישהו יודע", ועשויות להידרש שנתיים עד שיגיע להחלמה מלאה. "ג'רמי מודע מאוד לעובדה שהוא כמעט מת שם בחוץ", אמר מקורב לשחקן.

כזכור, רנר, שציין את יום הולדתו ה-52 ימים ספורים אחרי התאונה, נפצע בתחילת החודש באורח קריטי כשנדרס על ידי מפלסת שלג שהידרדרה לעברו בסמוך לביתו. על פי נציגיו, התאונה הסבה לו פגיעה קשה בחזה ופציעות אורתופדיות. מתיעוד של אנשי ההצלה שהגיע לידי TMZ בעבר, עולה כי רנר סבל מ"קושי קיצוני" בנשימה ומדימום כבד בראשו. הצד הימני של חזהו קרס כאשר פלג גופו העליון נמחץ על ידי הרכב. הוא אושפז בבית החולים ופרסם מאז תמונות ועדכונים שלו ממיטת חוליו.

"להבנתי הנזק לחזה של ג'רמי היה כל כך משמעותי, עד שהיה צריך לשחזר אותו בניתוח", אמר מקור לרדאר אונליין. אדם המעורה בפרטים אמר כי עשויות להידרש שנתיים עד שרנר יתאושש לחלוטין: "עד כה הוא עבר שני ניתוחים וסביר להניח שיידרשו עוד לרגלו בשבועות הקרובים", אמר המקור. "רופאים נוטים לרווח פעולות כדי לאפשר זמן לתהליך הריפוי הטבעי של הגוף לעשות את שלו, וזה המקרה כאן".

על פי שריף מחוז וואשו, רנר השתמש ב"סנו-קאט" (מפלסת לתנאי שלג) שלו כדי לשחרר רכב אחר שבן משפחה אחר נהג בו, ונתקע בשלג ליד ביתו בהר רוז, כ-25 מיילים מחוץ לרינו. אחרי שהצליח לשחרר את המכונית, על פי השריף, השחקן יצא מהרכב הכבד כדי לדבר עם בן המשפחה, ואז הרכב, ששוקל קרוב ל-6.5 טונות, התחיל להידרדר. רנר ניסה לחזור למושב הנהג אך נדרס על ידי המכונה. "עד ראייה ראה את מר רנר נכנס לתוכה, ולא ראה אותו שוב עד שהסנו-קאט הגיעה לכדי עצירה בערימת שלג מול השביל שלו", אמר בשעתו השריף במסיבת עיתונאים.

עוד בוואלה!

רן דנקר: "הייתי עם הבנות, ומישהו דפק לי על האוטו ואמר 'סע מפה יא הומו מזדיין'"

לכתבה המלאה
ג'רמי רנר. אינסטגרם, צילום מסך
היה צריך לשחזר את החזה בניתוח. ג'רמי רנר/צילום מסך, אינסטגרם

רנר התפרסם בשנים האחרונות בעיקר בשל תפקידו כהוקאיי בסרטי "הנוקמים" וביקום מארוול. דמותו אף זכתה לסדרה על שמה בדיסני פלוס, וכמו כן מככב השחקן בסדרה "The Mayor of Kingstown" של טיילור שרידן ("ילוסטון") בפרמאונט פלוס, שהעונה השנייה שלה החלה את שידורה ממש החודש. רנר היה מועמד פעמיים לפרס האוסקר - לשחקן הטוב ביותר בסרט "מטען הכאב" ולשחקן המשנה הטוב ביותר בסרט "גנב עירוני". הוא גם שיחק בין היתר בסרטים "ההתנקשות בג'סי ג'יימס על ידי הפחדן רוברט פורד", "משימה בלתי אפשרית" 4 ו-5 לצד טום קרוז, ו"זהות גנובה" מעולם ג'ייסון בורן.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'רמי רנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully