וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסראללה התמכר? "פאודה" עלתה לנטפליקס - וכבשה את המקום הראשון בלבנון

עודכן לאחרונה: 23.1.2023 / 14:15

העונה הרביעית של "פאודה" עלתה ביום שישי האחרון בנטפליקס בכל העולם, אחרי ששודרה כבר ב-yes לפני מספר חודשים, ומיד הפכה ללהיט ענק בשלל מדינות. בצ'כיה, יוון ולבנון היא במקום הראשון בטבלאות הצפייה של נטפליקס, בהודו ובאיטליה - במקום השני

טריילר "פאודה" עונה 4/yes

העונה הרביעית של "פאודה" עלתה ביום שישי האחרון בנטפליקס בכל העולם, אחרי ששודרה כבר ב-yes לפני מספר חודשים, ומיד הפכה ללהיט ענק בשלל מדינות. הסדרה הישראלית המצליחה כבשה את המקום הראשון בטבלאות הצפייה נטפליקס בלבנון (שבה מתרחש חלק גדול מהעלילה בעונה הרביעית - ו"ת), באיחוד האמירויות, רומניה, צ'כיה וביוון. היא כבשה את המקום השני בטבלאות הצפייה בהודו, איטליה, פולין ובהולנד - ואת המקום השלישי בצרפת ובקניה. בטורקיה היא במקום החמישי בטבלאות הצפייה, בברזיל - במקום העשירי, ובערב הסעודית במקום התשיעי. היא גם מככבת ברשימת עשרת הנצפים של בלגיה, שחלק משמעותי מעלילתה התרחש בה.

פאודה עונה 4, ליאור רז, לוסי איוב. אליה ספינופולוס, באדיבות yes,
העולם מפרגן. פאודה/אליה ספינופולוס, באדיבות yes

בעונה הרביעית של הסדרה המצליחה יצאו המסתערבים לפעולה במספר יעדים מחוץ לגבולות ישראל, ביניהן בלגיה ולבנון, ובהמשך לעונה הקודמת, דורון מתמודד עם אשמה כבדה על מות חברו לצוות ועם תחושת כעס ותסכול בעקבות הדחתו מהיחידה.

בביקורת שעלתה בוואלה! תרבות לאחר שידור הפרק הראשון, נכתב: "המעבר מהרחובות הצפופים של מחנה הפליטים ג'נין לרחובות הצחים של בריסל מדגיש את הגישה הנקייה של 'פאודה' כלפי הסכסוך. הגורמים האירופאיים מהווים מכשול בירוקרטי בין כוחות הביטחון הישראליים לבין המחבלים. בבלגיה אי אפשר לפעול בחופשיות בלי בג"ץ ובלי בצלם. מעניין יהיה לראות עד כמה קו העלילה הזה יתפתח, והאם העקיצה הזאת כלפי התמימות האירופאית תתחזק בהמשך העונה - ואיך הקהל הבינלאומי שמפרגן בקביעות ל'פאודה' יתחבר לזווית הזאת".

ובכן, מתברר שהקהל הבינלאומי התחבר וקיבל אותה בזרועות פתוחות.

  • עוד באותו נושא:
  • פאודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully