וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסופר "שפע יששכר" ממשיך לפעול: "קופה ראשית" חוזרת באפריל

30.1.2023 / 10:00

התאגיד מודיע היום כי השקת העונה הרביעית של הקומדיה המצליחה של כאן 11, אחד מסמלי הערוץ, תהיה במוצאי יום העצמאות, אז ישודרו שני פרקים ברצף. זאת, ברקע האיומים לקצץ בקרוב חלק ניכר מתקציבו של התאגיד

"קופה ראשית" עונה 3 - קטע הפתיחה/כאן 11

התגעגעתי לרמזי וכוכבה? תאגיד השידור הציבורי כאן הודיע הבוקר (שני) כי העונה החדשה והרביעית במספר של "קופה ראשית", הקומדיה המצליחה של כאן 11 ואחד מסמלי גוף השידור, תעלה במוצאי יום העצמאות, 26 באפריל. באותו תאריך ישודרו שני פרקים של התכנית ברצף.

ההודעה מגיעה ברקע איומי שר התקשורת שלמה קרעי לקצץ באופן נרחב את תקציבי התאגיד, כבר בחוק ההסדרים הקרוב. בעקבות זאת, בשבועות האחרונות עיתונאים, אמנים ואנשי תעשיית הטלוויזיה התגייסו להגנת התאגיד ומחו על הכוונה לפגוע בשידור הציבורי.

הסדרה "קופה ראשית". מיכה לובטון,
תחזור במוצאי יום העצמאות. "קופה ראשית"/מיכה לובטון

"קופה ראשית", שיצרו נדב פרישמן ויניב זהר וביים אורן שקדי, מציגה פרודיה על התנהלות של מכולת - סניף של הרשת הבדיונית "שפע יששכר" - והיחסים בין העובדים והלקוחות שמגיעים אליה. אלה מתועדים כביכול על ידי צוות של דוקומנטריסטים, ומתראיינים אליהם. בשין השחקנים בסדרה ישנם קומיקאים מוכרים ואהובים, וביניהם קרן מור, נועה קולר, דב נבון, יעקב בודו, אמיר שורוש, יניב סויסה ודניאל סטיופין.

עוד בוואלה!

תעשיית הטלוויזיה בכנס חירום: "האיום על התאגיד הוא מלחמה נגד הציבור"

לכתבה המלאה

"קופה ראשית" הגיעה להישגים גדולים מבחינת התאגיד, ובין השאר הייתה אף מועמדת לפרס האמי הבינלאומי בקטגוריית הסדרה הקומית הטובה ביותר של השנה בשנת 2019. בסופה של שנת 2021, פרק הבכורה בעונה השלישית של "קופה ראשית" דורג במקום הראשון בדירוג הסרטונים הטרנדיים ביוטיוב בקטגוריית הטלוויזיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully