וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן נגד מוקי: "לא ראיתי אהבל כזה בחיים, פלא שיש לו שיר אחד?"

עודכן לאחרונה: 30.1.2023 / 16:35

במהלך צילומי הגמר של "גולסטאר" פרץ ריב בין מוקי לבין אלירז שדה ואייל גולן. הוויכוח שפרץ בגלל מהלך במשחק הכדורגל ירד לפסים נמוכים כשבשיאם אמר אייל על מוקי: "סתום מארץ הסתומים. מה זה מוקי? זה שם של כלב. אין פלא שיש לך רק שיר אחד"

מוקי ואייל גולן גולסטאר/צילום מתוך גולסטאר (HOT)

מלחמות אגו וגועל נפש: במהלך צילומי הגמר של "גולסטאר" (HOT) פרץ ריב בין מוקי לבין אלירז שדה ואייל גולן. הוויכוח שפרץ בגלל מהלך במשחק הכדורגל שעשה אלירז שדה ירד לפסים נמוכים כשבשיאם מוקי ענה לאלירז ואמר לו "קח את ההמלצות שלך ודחוף אותם לתחת. המחנך הדגול, לך קיבינימט". בתגובה אמר אייל גולן למוקי: "נראה לך שהוא עשה את זה בכוונה?!", ולאחר מכן המשיך ותקף את מוקי: "לא ראיתי אהבל כזה בחיים. סתום מארץ הסתומים. מה זה מוקי? זה שם של כלב. אין פלא שהוא שר 'ילד של אבא' וזה השיר היחיד שהוא שר בחיים. לא ראיתי דבר כזה".

צפו בקטע למעלה


יעניין אתכם גם:
"די להגן עליו, ילדונת!": הפיצוץ הגדול בין משתתפי "הישרדות" שנגנז ולא שודר
השחקנית ליסה לורינג, וונסדיי המקורית, הלכה לעולמה בגיל 64
יהורם גאון: "הדבר האחרון שמעניין אותי זה אם ישמיעו את השירים החדשים שלי"

מוקי אייל גולן איל. ראובן קסטרו + צילום מסך, עיבוד תמונה
דוחה. אייל ומוקי/עיבוד תמונה, ראובן קסטרו + צילום מסך

במהלך העונה התאפשר לשחקני הנבחרת בגולסטאר, לראשונה בתולדות התכנית, להדיח את המאמנים. השחקנים הדיחו את המאמן האגדי שייע פייגנבוים ומינו במקומו את אייל גולן כמאמן הנבחרת. שייע המופתע - שמשתתף בתכנית מאז העונה הראשונה ועד העוה העשירית שצולמה במרוקו - פרץ בבכי אחרי ההדחה, הודה לכולם ונפרד מהם.

ההחלטה הסופית התקבלה לאחר שמוקי הצביע למנות את אייל גולן כמאמן הנבחרת. "זה לא בסדר מה שמוקי עשה. אי אפשר ללכת לישון בשקט אחרי צעד כזה, הוא הלך נגד מאמן שלו, זה לא יפה", אמר ג'ובאני רוסו בעדות למצלמה. "מי היה מאמין ששייע פייגנבוים האגדי יילך הביתה?", הוסיף מגיש הספורט רז זהבי, חבר הנבחרת. "זה רגע עצוב. הוא היחיד שהיה בכל העונות של התכנית", הוסיף הקומיקאי גיא הוכמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully