וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישג לכאן 11: סדרת הדוקו "אייכמן - ההקלטות האבודות" נמכרה לאמזון פריים

עודכן לאחרונה: 31.1.2023 / 20:13

על רקע כוונת השר קרעי לפגוע קשות בתאגיד, הסדרה "אייכמן - ההקלטות האבודות" בהפקת כאן, נמכרה לענקית התוכן אמזון פריים וידיאו. גולן יוכפז, מנכ"ל כאן: "הסדרה יוצאת הדופן הזו יכולה הייתה לקרום עור וגידים אך ורק במקום אחד - כאן"

בווידאו: ישיבת פתיחת משפט אייכמן - אב בית הדין מקריא את האישומים/ארכיון המדינה

על רקע כוונת שר התקשורת שלמה קרעי לקצץ באופן דרמטי בתקציב תאגיד כאן וגל המחאות שהתעורר בעקבות כך, השידור הציבורי רושם הישג בינלאומי נוסף: הסדרה המדוברת "אייכמן - ההקלטות האבודות" ("The Devil's Confession") בהפקת כאן, MGM ו-SIPUR נמכרה לענקית התוכן אמזון פריים וידיאו. זוהי סדרת הדוקו הישראלית הראשונה שזכויות השידור שלה נמכרו לאמזון פריים וידיאו, והיא תהיה זמינה לצפייה בה בארצות הברית החל מהיום.

גולן יוכפז, מנכ"ל כאן, מסר: "הסדרה יוצאת הדופן הזו, יכולה הייתה לקרום עור וגידים אך ורק במקום אחד - כאן, תאגיד השידור הציבורי של ישראל. מכירת הסדרה לאמזון מוכיחה הן את חשיבות השידור הציבורי בסיפור ההיסטוריה של ישראל והעם היהודי, והן את היות השידור הציבורי הישראלי משגריריה המצטיינים של ישראל בעולם. אני מבקש להודות לשותפינו יוצרי והמפיקי הסדרה ולחטיבת הטלוויזיה בתאגיד על עוד הישג שנשמע עד לפני כמה שנים - בלתי אפשרי".

טל פרייפלד סמנכ"לית הטלוויזיה של כאן: "אנחנו בתאגיד השידור הישראלי גאים להיות שותפים ליצירת סדרת הדוקו החשובה 'אייכמן' והפצתה ברחבי העולם. מאז ומעולם הכחישו נאצים רבים את השתתפותם בשואה וכעת ניתן לשמוע את אייכמן, בקולו, מתוודה על פשעיו נגד העם היהודי. כנכדה לניצולי שואה, אני רואה חשיבות רבה בחשיפת פרטי התכנון והביצוע של מכונת הרשע הנאצית. אל מול האנטישמיות הגואה, שידור הסדרה גם באמזון פריים, מהווה נדבך נוסף במלחמתה העיקשת והרציפה של מדינת ישראל בהכחשת השואה ואנחנו שמחים על תרומתנו, כתאגיד השידור הישראלי, במאבק זה".

אייכמן ההקלטות האבודות. ארכיון המדינה,
מתוך הסדרה "אייכמן ההקלטות האבודות" של כאן 11/ארכיון המדינה

מנהל התוכן הבינלאומי של אמזון, וורנון סאנדרס, מסר: "אנו גאים לעבוד עם MGM, וחברת SIPUR ולהביא את סדרת הדוקו המצליחה לקהל שלנו בארה"ב. העדות המרתקת והחשובה מזכירה לכולנו שאסור לשכוח את זוועות העבר".

סדרת הדוקו "אייכמן - ההקלטות האבודות", ששודרה בכאן 11 ביוני האחרון, חושפת הקלטות קוליות של אחד מבכירי הרוצחים הנאצים, אדולף אייכמן, מראשי המוציאים לפועל של תוכנית הפתרון הסופי. בהקלטות נשמע אייכמן מתוודה על חלקו במפעל ההשמדה הנאצי, בווידוי מלא שמעולם לא הושמע טרם שידור הסדרה. הסדרה נכתבה ובוימה על ידי יריב מוזר והופקה על ידי קובי סיט שיזם את הפרויקט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully