וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היא חשבה שהבא יהיה גבר": המפגש המרגש בין הוריה של אורנה בנאי לבין בת זוגה

7.2.2023 / 10:08

באחד מהקטעים של "מחוברים", נראית השחקנית אורנה בנאי כשהיא מביאה את בת זוגה החדשה עדי להיפגש עם הוריה. בנאי לא מסוגלת להסתיר את ההתרגשות שלה אחרי החיבור החזק שנוצר בין בת הזוג לבין אמה. צפו בקטע מתוך עונת העשור של "מחוברים"

מחוברים - אורנה בנאי/HOT

השחקנית והקומיקאית אורנה בנאי צילמה את עצמה במשך כמה חודשים במסגרת השתתפותה בתכנית "מחוברים" שעולה בקרוב ב-HOT. באחד הקטעים נראית בנאי עם בת זוגה השחקנית עדי כהן, כשהן מבקרות את אמה שמחה ואביה יצחק, שהלך לעולמו לפני כחודשיים. אמה של בנאי אוחזת בידה של עדי, אומרת לה כמה היא שמחה שהן יחד - וגורמות לאורנה להתרגש עד דמעות.

"ספרי לי קצת עליך", מבקשת אמא של בנאי מעדי. עדי מראה לה סרטונים של בנה ומצליחה לכבוש את לבה של האמא. "את שמחה שאנחנו יחד?", שואלת עדי את אמא של בנאי. "כן, מאוד. אני מרגישה שזה על הכיפאק", עונה האמא. אורנה מתרגשת מהחיבור החזק שנוצר בין עדי לאמה: "כל כך יפה לראות את זה. זה לא רגיל, כי אחרי כל קשר שהיה לי עם אישה - אמא שלי אמרה לי 'עכשיו יהיה גבר, נכון?'. זה תיקון".

עונת העשור של "מחוברים" תשודר בערוץ HOT3 החל מיום שני הבא, ותכלול בנוסף לבנאי גם את קרן פלס, אורי ששון, יעל שלביה, מיקי בוגנים והדר מרקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully