וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני רוצה עוד ילד", "אבל אני בת 55": השיחה המתוחה בין אורנה בנאי לבת זוגה

עודכן לאחרונה: 9.2.2023 / 9:14

באחד הקטעים מ"מחוברים" נראית בנאי עם בת זוגה השחקנית עדי כהן כשהן נוסעות ברכב ומשוחחות. עדי בת ה-37 אומרת לאורנה - המבוגרת ממנה ב-18 שנה - שהיא רוצה עוד ילדים. אורנה משיבה לה שהיא בת 55 ויש ביניהן פער משמעותי. צפו בקטע מתוך עונת העשור של "מחוברים"

אורנה בנאי, מחוברים/HOT

השחקנית והקומיקאית אורנה בנאי צילמה את עצמה במשך כמה חודשים במסגרת השתתפותה בתכנית "מחוברים" שעולה בשבוע הבא ב-HOT. באחד הקטעים נראית בנאי עם בת זוגה השחקנית עדי כהן כשהן נוסעות ברכב ומשוחחות. עדי בת ה-37 אומרת לאורנה - המבוגרת ממנה ב-18 שנה - שהיא רוצה עוד ילדים בנוסף לבנה ליאו בן ה-5 ("אני לא רוצה להלחיץ אותך, אורנה. כן, זה מדגדג לי") בעוד שאורנה מסבירה לה שהיא בת 55 ויש ביניהן פער גילאים משמעותי.

"אני לא מצפה ממך לקום בשבת בבוקר לג'ימבורי אבל יש דברים אחרים שאני לא יכולה לוותר עליהם", אומרת עדי לאורנה. "זה חזק ממני. זה הרצון למשפחה. אמרתי לך, אני לא רוצה לגדל את ליאו לבד. לא בשבילו ולא בשבילי. הפרק ב' הזה שכולם מדברים עליו - אני לא שם, אני לא רוצה את זה. אני עוד לא נפרדתי מפרק א'". אורנה מקשיבה ועונה לה: "אני בת 55, יש בינינו פער מאד גדול, אנחנו פשוט בפוזיציות אחרות בחיים".

אורנה בנאי. HOT, צילום מסך
אורנה ועדי/צילום מסך, HOT

בקטע נוסף שהצגנו השבוע נראו בנאי ועדי כשהן מבקרות את אמה שמחה ואביה יצחק, שהלך לעולמו לפני כחודשיים. אמה של בנאי אחזה בידה של עדי, אמרה לה כמה היא שמחה שהן יחד - ויחד הן גרמו לאורנה להתרגש עד דמעות.

עונת העשור של "מחוברים" תשודר בערוץ HOT3 החל מיום שני הבא, ותכלול בנוסף לבנאי גם את קרן פלס, אורי ששון, יעל שלביה, מיקי בוגנים והדר מרקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully