וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על אף שנחשד ביותר מ-30 מקרי אונס: רון ג'רמי לא ייכנס לכלא

9.2.2023 / 21:54

ג'רמי הואשם באונס של יותר מ-30 נשים, אולם בינואר קבע שופט בית המשפט העליון כי אינו כשיר, והתובע הכללי בלוס אנג'לס הודיע כי לא יועמד למשפט, ותחת זאת יישלח למוסד למתמודדי נפש

רון ג'רמי, שחקן הפורנו שהואשם באונס של יותר מ-30 נשים בדיוני בית המשפט/רויטרס

כוכב הפורנו רון ג'רמי לא ייכנס לכלא, לאחר שנמצא "לא כשיר לעמוד למשפט". ג'רמי, שכיכב בסרטים פורנוגרפיים, הואשם ביותר מ-30 מקרי אונס והטרדות מיניות במשך 23 שנה ועמד בפני עונש של 90 שנות מאסר.

עם זאת, משרד התובע הכללי בלוס אנג'לס לא מצא את ג'רמי בן ה-69 כשיר לעמוד למשפט שתוכנן להתחיל ב-8 במאי. זאת לאחר שבינואר שופט בית המשפט העליון רונאלד האריס קיבל את הטיעון של פרקליטו של ג'רמי סטיוארט גולדפרב.

ג'רמי נעצר לראשונה ב-2020 באשמת אונס של שלוש נשים, ונשאר מאחורי סורג ובריח לקראת משפט. קורבנות נוספים התייצבו במהלך החקירה, שנמשכה חודשים ארוכים. מהפרקליטות בלוס אנג'לס נמסר כי כתב האישום כלל 21 קורבנות והתנהלות משנת 1996. הסעיפים כוללים 12 של אונס בכפייה, שבעה של כפיית מין אוראלי, שישה של תקיפה מינית ושניים של חדירה בזמן שהקורבן ישן או מחוסר הכרה.

העבירות לכאורה התרחשו במועדוני לילה ובברים באזור לוס אנג'לס, במהלך צילומי תמונות, ובביתו של ג'רמי, נמסר מהפרקליטות המחוזית. המשטרה עדיין חוקרת את המקרים.

רון ג'רמי. David McNew, GettyImages
עמד בפני עונש של 90 שנות מאסר. רון ג'רמי/GettyImages, David McNew

אייקון, גם בסרטי מיינסטרים

לאורך הקריירה שלו שיחק ג'רמי במאות סרטים פורנוגרפיים מאז שנות ה-70, מה שזיכה אותו במקום של כבוד בספר השיאים של גינס. כמו כן, הוא נחשב לדמות חשובה ובולטת בתעשיית הפורנו האמריקנית, שרבים מהחברים בה רואים בו מנטור, כשלצד קריירת המשחק שלו ביים ג'רמי קרוב ל-300 סרטים בז'אנר.

עם זאת, מרבית הפרסום של ג'רמי הגיע דווקא ממשחק בסרטים שאינם למבוגרים בלבד. בין עשרות הסרטים בהם השתתף, בתפקידי משנה ולעיתים בתפקיד עצמו, ניתן למנות את "המרדף", "לילות בוגי", "הקדושים מבוסטון", "בתולה אמריקאית" ו"חוקי המשיכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully