וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו במהפך הבלתי יאמן של כוכב הריאליטי שהשיל 262 קילוגרמים ממשקלו

14.2.2023 / 23:52

קייסי קינג, כוכב תכנית הריאליטי My 3000-Lb Family, שקל יותר מ-317 ק"ג במהלך צילומי התכנית, נאלץ להסתובב עירום כי שום בגד לא עלה עליו ולהתקלח בחצר. כעת הוא מציג את המהפך הבלתי יאמן שלו כשהוריד 262 קילוגרמים בעזרת ניתוח, דיאטה ומשטר כושר אינטנסיבי

Family By the Ton/TLC

כוכב תוכנית הריאליטי של רשת TLC, My 3000lb Family - הידועה גם בשם Family By the Ton - נראה היום בלתי ניתן לזיהוי לאחר שהשיל יותר ממחצית ממשקל גופו. קייסי קינג שקל יותר מ-317 קילוגרמים כשהופיע לראשונה בתוכנית וסיפר שהוא מסתובב רוב הזמן בעירום כי הוא לא מוצא בגדים שמתאים לו ונאלץ להתקלח בחצר, או כפי שהוא תיאר זאת "להתנהג כמו חזיר".

"בגלל שאני בחור גדול יותר עם קפלים, אני צריך להסתובב כמעט כמו חזיר במובן מסוים, להתפלש ולהתהפך כדי להגיע לחלק האחורי של הרגליים שלי. אני צריך להרים פיסות עור. זה פשוט תהליך קשה מאוד", הוא הסביר אז. הוא התוודה כי לאחר שנאבק למצוא בגדים שמתאימים למידותיו, הוא העדיף לשבת עירום בביתו, לאכול ולשחק משחקי וידאו.

כך הוא היה נראה אז:

וככה הוא נראה היום:

כשהופיע בתוכנית הודה קייסי שהיה אז בן 34: "אני כנראה פשוט אוכל עד שאמות. מעולם לא חשבתי שבגיל 34 אגור עם אבא שלי ולא תהיה לי עבודה או כסף ופשוט אשחק משחקי וידאו כל היום ואוכל".

על אף שנראה כאילו איבד כל תקווה, קייסי הצליח לעשות את השינוי שייחל לו וכיום מציג גזרה חטובה להפליא. בתמונות שהוא משתף בעמוד האינסטגרם שלו - באחת מהן הוא נראה לבוש בקפוצ'ון טורקיז ומכנסי טרנינג אפורים - שונה לחלוטין מדמותו העירומה שהכרנו בתוכנית.

מתוך התוכנית My 3000lb Family. רשת TLC, צילום מסך
מתוך התוכנית My 3000lb Family/צילום מסך, רשת TLC

איך הוא ירד במשקל?

בסך הכל, קייסי איבד 262 קילוגרמים ממשקלו לאחר שעבר ניתוח להסרת חלק מהקיבה שלו, בתוספת דיאטה ומשטר כושר אינטנסיבי. בפוסט שפרסם בינואר כתב: "2022 היית טובה אליי. מקווה שתהיה 2023 טובה יותר. הרבה החלטות והרבה תכניות לעתיד".

לצד התמונות הוא כתב: "התמונות האלה מייצגות את הרגעים הטובים והרעים של השנה הזאת. זו הייתה דרך לא פשוטה. אני שמח שאני כאן כדי לחוות הכל ויש לי את ההזדמנות להמשיך וליצור זיכרונות עם החברים והמשפחה שלי".

עוד מהפכים קיצוניים
לא תאמינו - אבל באמת לא תאמינו - איך נראית היום כוכבת "אהבה בשחקים" קלי מקגיליס

אתם לא תאמינו איך נראה היום הילד מ"ג'רי מגווייר" - ומה הוא עושה למען הקהילה היהודית

ככה הוא נראה בתוכנית:

וזה התהליך שהוא עבר:

מעריצי הריאליטי נדהמו מהשינוי שלו. אחד כתב: "לפני 4 שנים: אני פשוט אוכל עד שאני אמות. עכשיו: אני אהיה בריא לנצח!". אחר הוסיף: "אתה אייקון, אחי, תמשיך ככה אתה נראה נהדר!". צופה שלישי כתב: "שינוי מדהים, נותן לי תקווה. כל הכבוד!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully