וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"את הולכת להיעלב": בנה של אורנה בנאי מזהיר אותה מפני ריאיון שהעניק

עודכן לאחרונה: 13.2.2023 / 15:19

הפרק הבא של "מחוברים" שישודר מחר ב-HOT יכלול שיחה של אורנה בנאי עם בנה אמיר, לאחר שהתראיין לכתבה ובה דיבר עליה. "רוב הכתבה היא על הקשר שלנו. וגם דיברנו על אבא", אמר אמיר. ואיך אורנה הגיבה? צפו

אורנה בנאי בקטע מתוך "מחוברים" משוחחת עם בנה אמיר/באדיבות HOT וקודה תקשורת

הפרק הבא של "מחוברים" שישודר מחר ב-HOT יכלול שתי שיחות רגישות של אמהות עם ילדיהם.

באחד הקטעים, השחקנית והקומיקאית אורנה בנאי משוחחת בסלולרי עם בנה אמיר בן ה-19. השיחה מתקיימת לאחר שאמיר התראיין למוסף "7 לילות" של "ידיעות אחרונות". הוא אומר לה: "האמת היא שרוב הכתבה היא על הקשר שלנו". אורנה מגיבה בפליאה: "וואו, באמת?", ואמיר אומר: "כן, את יודעת, על זה שהתבגרתי נורא מהר, ואת יודעת, היית כאילו מעמיסה עליי יחסית בגיל צעיר". "זה נכון", אומרת אורנה.

"ודיברנו על אבא", מוסיף אמיר, שאביו הוא העיתונאי אהרון ברנע. "יכול להיות שאת הולכת להיעלב", מזהיר אמיר את אורנה, שמשיבה: "אל תדאג מזה, אמיר, הכול בסדר, אני ממש לא. וגם אם אני אעלב, לא קרה כלום". עוד הוא משתף את אמו: "אמרתי על זה שאני לא מעוניין שיקשרו אותי כרגע לפוליטיקה. נורא חשוב לי שתהיה הפרדה ביני לבינך, וזה אחד הדברים, אני חושב". אורנה שואלת: "אבל לא כאילו ביקרת את הדרך שלי? או שכן?", ואמיר משיב שדווקא כן מתח עליה ביקורת. אורנה מגיבה ב"אוקיי, בסדר, אין לי בעיה".

בהמשך השיחה אומר אמיר: "ככה הולכים להיראות החיים שלנו מעכשיו, אנחנו הולכים לדבר הרבה אחד על השני. את יודעת, זה לא תמיד יהיה פשוט". צפו בשיחה בין אורנה ואמיר (מעל).

עוד ישודר בפרק מחר שיחה של קרן פלס עם בתה הקטנה, שמספרת לה שהיא מתביישת מכך שאמה מצטלמת ומופיעה בלבוש חשוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully