וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"את זרה לי, את מתביישת בי כאמא": השיחה הקשה בין יעל שלביה לאמה

עודכן לאחרונה: 15.2.2023 / 17:53

הפרק הבא של "מחוברים" שישודר הערב ב-HOT יכלול שיחה מלב אל לב בין הדוגמנית יעל שלביה לאמא שלה, שבה אמה מטיחה בה: "את אדם זר. 90 אחוז מהחיים שלך אנחנו לא יודעים כלום". שלביה משיבה לה: "אתם לא חיים את מה שאני עוברת ביום יום". צפו בקטע

יעל שלביה, מחוברים/צילום: HOT

הפרק הבא של "מחוברים" שישודר הערב ב-HOT יכלול שיחה של יעל שלביה בשיחה מלב אל לב עם אמה, שאומרת לה שהיא מרגישה לה זרה.

הקטע מתחיל כאשר אמה של יעל שואלת אותה איך הולך עם בן זוגה החדש, עומר אדם. "וואי, מה זה כיף", משיבה יעל. "מרגיש לי שנפגעת ממני שלא סיפרתי לך שמצאתי דירה ועזבתי. פחדתי שלא תביני מאיזה מקום זה בא כי אתם רחוקים ממני. אתם לא חיים את מה שאני עוברת ביום יום".

"מה שמאוד מפריע זה שאת לא מתייעצת", עונה לה אמה. "קבעת עובדה. כשאמרת שעברת דירה, הייתי בשוק כי לא אמרת כלום". יעל עונה לה: "אמא, אתם לא הייתם בקשר הזה. אתם רק ראיתם אותו בשבתות וחגים. את יכולה להחליט מה שאת רוצה, את מעל 18, אבל את לא שואלת. את כאילו באה עם עובדה מוגמרת 'עשיתי ככה'. אבא אומר שהוא ניזון מהתקשורת, אנחנו לא יודעים עלייך כלום. בשנים האחרונות - תשעים אחוז מהחיים שלך אני לא יודעת כלום".

"כי אמא, את התנגדת להכל", משיבה לה יעל. "כשסיפרתי לך דברים אישיים, את רבת איתי אחר כך. קשה לך. בגלל זה קשה לי לספר לך דברים". בשלב זה אומרת לה אמה: "אם נציף את זה, את מתביישת בנו כהורים" וגורמת ליעל לומר "וואו, ממש לא. את לא שמה לב כמה אני רוצה את הקשר אתכם. את מתעלמת מזה". אמה משיבה: "כי אני לא יודעת עליך כלום. את זרה לי. את אדם זר, את יודעת איזה כאב זה לאמא שאני לא יודעת עליך כלום?".

צפו למעלה בקטע המלא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully