וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-BBC חושף: הקומיקאי גרהם נורטון וכוכבת "טד לאסו" בין מנחי אירוויזיון 2023

עודכן לאחרונה: 22.2.2023 / 11:56

האנה וודינגהם, גרהם נורטון, הזמרת הבריטית אלישה דיקסון והזמרת האוקראינית ג'וליה סנינה ינחו את אירוויזיון 2023, שייערך בליברפול במאי הקרוב

אירוויזיון 2023: נועה קירל מוכרזת רשמית כנציגת ישראל/מערכת וואלה!

ה-BBC הכריז על מערך ההגשה והפרשנויות המלא שלהם לאירוויזיון לליברפול 2023. הוא כולל את הקומיקאי והמנחה גרהם נורטון, השחקנית האנה וודינגהם ("טד לאסו", "משחקי הכס"), הזמרת הבריטית אלישה דיקסון והזמרת האוקראינית ג'וליה סנינה. כולם ינחו את הגמר ב-13 במאי, ושלוש הנשים ינחו גם את חצאי הגמר ב-9 וב-11 במאי.

וודינגהם זכתה בפרס האמי על תפקידה ב"טד לאסו", הייתה מועמדת לשלושה פרסי אוליבייה וכיכבה במחזות זמר בווסט אנד וברודוויי, בהם "ספאמלוט", "הקוסם מארץ עוץ" ו"אל תוך היער"). היא גם שיחקה בסדרות "משחקי הכס", "חינוך מיני", "ווילו והנסיכה" ובקרוב גם במיני-סדרה "טום ג'ונס".

סנינה הייתה פיינליסטית בתוכנית "רוקדים עם כוכבים" של אוקראינה ושופטת ב"אקס פקטור אוקראינה". בשנת 2016 הלהקה שלה, The HARDKISS, השתתפה בקדם אירוויזיון של מדינתה והגיעה למקום השני.

דיקסון הייתה בעבר חלק מהלהקה המצליחה מיס-טיק, שהצעידה שני אלבומים בעשרת הגדולים ושבעה סינגלים רצופים שחדרו לעשירייה. היא גם אמנית סולו מצליחה, מנחת טלוויזיה מנוסה של ה-BBC שהובילה תוכניות כמו מופע הצדקה "קומיק ריליף" ו"The Greatest Dancer", ושיפוט בגרסה הבריטית של "נולד לרקוד" ו"בריטניה גוט טאלנט".

נורטון משמש כפרשן האירוויזיון של ה-BBC ב-14 השנים האחרונות, ומעבר לכך מנחה את תוכנית האירוח המאוד-פופולרית ועטורת הפרסים הקרויה על שמו, שבמסגרתה הוא מארח כמה מהכוכבים הגדולים ביותר בהוליווד ובבריטניה.

מנחי אירוויזיון 2023: ג'וליה סנינה, גרהם נורטון, 
האנה וודינגהם, אלישה דיקסון. BBC,
מנחי אירוויזיון 2023 מימין לשמאל: אלישה דיקסון, האנה וודינגהם, גרהם נורטון וג'וליה סנינה/BBC

כזכור, בריטניה מארחת את האירוויזיון במקום אוקראינה, מאחר שלא אפשרי לערוך בה את התחרות בצל המלחמה המתרחשת שם. הלהקה האוקראינית קאלוש אורקסטרה היא זו שניצחה באירוויזיון האחרון שהתקיים בשנה שעברה באיטליה, ובהתאם אוקראינה עולה אוטומטית לגמר הנוכחי. נציגים מטעם רשות השידור האוקראינית יעבדו לצד ה-BBC כדי לצרף מרכיבים אוקראינים לאירוע, כולל גם השדר טימור מירושניצ'נקו, שיהיה פרשן וכתב שטח במהלך שידורי האירוויזיון השנה במסגרת ה-BBC.

את ישראל כמובן תייצג נועה קירל עם השיר "יוניקורן", שיצרה הזמרת יחד עם ינון יהל, מאי ספדיה ודורון מדלי, וצפוי להיחשף ב-8 במרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully