וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילה חסון במגעים מתקדמים לעבור מחדשות 13 לתאגיד "כאן"

עודכן לאחרונה: 23.2.2023 / 14:56

אחת מהעיתונאיות והמגישות הבכירות בחדשות 13 מנהלת מגעים מתקדמים לעבור לתאגיד כאן ולהגיש שם תכנית יומית בסגנון "פופוליטיקה". גורמים אישרו לוואלה! תרבות את הדברים אך הבהירו כי טרם נחתם חוזה ועדיין לא ברור לאיזו תוכנית תשובץ חסון

אילה חסון, אחת מהעיתונאיות והמגישות הבכירות בחדשות 13, מנהלת מגעים מתקדמים לעבור לתאגיד כאן ולהגיש שם תכנית יומית בסגנון "פופוליטיקה". גורמים אישרו לוואלה! תרבות את הדברים אך הבהירו כי טרם נחתם חוזה ועדיין לא ברור לאיזו תוכנית תשובץ חסון, אם וכאשר היא תעבור. רן בוקר מ-ynet היה הראשון לפרסם על המגעים בין חסון לכאן.

אילה חסון מגישה בחדשות 13 שלוש תוכניות: "שישי" בערב שבת, "המטה המרכזי" בשבת בערב ו"אזור בחירה" בשעה 19:00 לסירוגין עם רביב דרוקר. מוקדם יותר החודש פורסם כי גיא לרר ותכניתו "הצינור" צפויים להחליף את חסון ודרוקר ברצועת 19:00 של ערוץ 13.

בימים האחרונים עזב עיתונאי רשת 13 שרון גל את הערוץ ועבר לערוץ 14.

"אזור בחירה" עם אילה חסון, רשת 13, 18 באוקטובר 2022. רשת 13, צילום מסך
אילה חסון/צילום מסך, רשת 13

לפני כחודש פורסם בוואלה! תרבות כי בתאגיד רוצים להחזיר למסך תכנית שתהיה דומה ל"פופוליטיקה", 25 שנה אחרי ירידתה מהמסך. בתאגיד הוציאו קול קורא לחברות ההפקה להגשת הצעות לתכנית יומית בשידור חי עם קהל. בדומה ל"פופוליטיקה", גם התכנית הזו צפויה לעסוק בפוליטיקה, בתרבות ובכלכלה - והיא צפויה להיות נאמנה לפורמט ב"פופוליטיקה", דהיינו מגיש, פאנל, אורחים מתחלפים - וכמובן קהל באולפן.

גורמים בסביבת התאגיד מסרו לוואלה! תרבות כי התכנית הזו היא חלק מהניסיון של התאגיד להוסיף גיוון למסך. "הכוונה היא ליצור תוכנית שתשפיע על השיח בישראל, ותביא קולות מכל הקשת הישראלית. אנחנו שואפים לכך שיבואו שמות גדולים לתכנית, כלומר שיישבו בה מובילי דעת קהל, עיתונאים מתוך התאגיד ועיתונאים מחוץ לתאגיד". בנוסף לאלו, התכנית לא תנוהל על ידי חטיבת החדשות אלא על ידי חטיבת התרבות והבידור. לפי הקול הקורא, התכנית צפויה להיות משודרת לפני החדשות, כלומר ברצועת "פרה פריים".

  • עוד באותו נושא:
  • אילה חסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully