וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הדמוקרטיה שלנו בסכנה, הרכבת בדרך לתהום": ההתבטאות החריגה של ריטה

עודכן לאחרונה: 23.2.2023 / 18:37

מדליקת המשואה, אחת הזמרות המוערכות בישראל, הזהירה בחשבון האינסטגרם שלה מכך ש"הביחד שלנו, שרקמנו ב-75 שנה, בסכנה" - וקראה להגיע להסכמות. ריטה היא הזמרת הבולטת ביותר עד כה שהתבטאה בנושא

בווידאו: ריטה מדליקה משואה בטקס בהר הרצל/צילום: אולפני הרצליה

בעוד שמרבית האמנים הגדולים חוששים להביע את דעתם בנוגע למהפכה המשפטית, מי שגילתה אומץ ועשתה זאת היא ריטה. "הדמוקרטיה שבנינו פה ב-75 שנה - בסכנה. עצרו את הרכבת הדוהרת לתהום", כתבה הזמרת בפוסט שהעלתה הערב (חמישי) בחשבון האינסטגרם שלה, וקראה לנבחרי הציבור לשבת להידברות ולהגיע להסכמות.

"זאת הפעם הראשונה שאני חורגת מהחלטה שלי לא להביע עמדות בנושאים אקטואלים", כתבה ריטה, "כי תמיד בחרתי יותר מכל, לחבר דרך השירה שלי, האמנות שלי, לחבר בין כל קצוות העם המגוון הזה שלנו, להאיר באנרגיה של ריפוי ואהבה. אבל הפעם אני כבר דואגת ומבוהלת! כל כך רוצה לעצור את הרכבת הדוהרת לתהום. הדמוקרטיה שבנינו פה ב-75 שנה, בטוויה רגישה ככל שניתן, בין אנשים שונים שהתקבצו מכל קצוות תבל -בסכנה. הביחד שלנו, שרקמנו ב-75 שנה - בסכנה. תסתכלו, התפרים עוד רגע נקרעים".

ריטה. גיא כושי ויריב פיין,
ריטה/גיא כושי ויריב פיין

"אני פונה לנבחרי הציבור שלנו: שבו ודברו. תגיעו להסכמות", הוסיפה ריטה. "תראו דוגמה לעם איך מרפאים אחד את השני ולא פוצעים אחד את השני. עצרו את הרכבת הדוהרת לתהום. לא כל מה שיש לו רוב בחדרי הוועדות בכנסת, מחליף את התחושות בחדרי הלב. שינויים כל כך דרסטיים נעשים בתהליך, בסבלנות, בהתייעצות והסכמה רחבה ככל האפשר. חיכינו 75 שנים. קחו חודש חדשיים, עיצרו ודברו, לפני שיהיה מאוחר מדי. בתקווה לעתיד, זהו כל מה שיש".

  • עוד באותו נושא:
  • ריטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully