וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאחורי סורגים לשארית חייו: המפיק הארווי ויינשטיין נידון ל-16 שנים נוספות בכלא

עודכן לאחרונה: 23.2.2023 / 22:39

ויינשטיין נידון ל-16 שנות מאסר במשפטו בלוס אנג'לס לאחר שהורשע ב-3 עבירות נוספות של אונס ותקיפה מינית. ויינשטיין בן ה-70 כבר מרצה 23 שנות מאסר בניו יורק, לאחר שהורשע באונס מדרגה ותקיפה מינית במשפט אחר - מה שמבטיח שיעביר את שארית חייו בכלא

הארווי ויינשטיין משפט/צילום: רויטרס, עריכה: אסף דרורי

מפיק הקולנוע הארווי ויינשטיין נידון ל-16 שנות מאסר במשפט בלוס אנג'לס לאחר שהורשע בשלוש עבירות נוספות של אונס ותקיפה מינית. כל שלושת האישומים בהם הורשע ויינשטיין נוגעים לדוגמנית האירופאית ג'יין דו, שהעידה כי נאנסה על ידי ויינשטיין במלון לאחר פסטיבל סרטים בשנת 2013.

ויינשטיין, שבחודש הבא ימלאו לו 71, כבר מרצה 23 שנות מאסר בניו יורק, לאחר שהורשע על ידי בית המשפט בניו יורק באונס מדרגה שלישית ובתקיפה מינית במשפט פלילי אחר בשנת 2020. הוא זוכה מאשמת תקיפה כלפי אחת מהמתלוננת אחת.

במשפטו בלוס אנג'לס, שנמשך מאוקטובר עד דצמבר 2022, טענה התביעה כי ויינשטיין היה השתמש בכוחו כדי להוביל נשים לחדרי מלון במסווה של פגישה עסקית או אודישן, ושם תקף אותן. ההגנה טענה כי הנשים נענו לו ברצון.

המפיק ההוליוודי לשעבר והאנס המורשע הארווי ויינשטיין, אוקטובר 2022. Etienne Laurent-Pool, GettyImages
לכלא כל החיים. הארווי ויינשטיין/GettyImages, Etienne Laurent-Pool

ויינשטיין הואשם על ידי יותר ממאה נשים שהתייצבו פומבית בטענות לתקיפה מינית, התעללות והטרדה שנמכו עשרות שנים. התרסקותו המתוקשרת היתה המניע להצתת תנועת מי-טו בשנת 2017.

העונש החדש, שהתווסף על העונש של 23 שנים בכלא, מבטיח שהוא יישאר מאחורי סורג ובריח לשארית חייו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully