וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחאה של ברקוביץ': עמד דקה דומיה "לזכר הדמוקרטיה ולמעבר לדיקטטורה"

עודכן לאחרונה: 24.2.2023 / 17:07

אייל ברקוביץ', אחד ממגישי התכנית "אופירה וברקוביץ'" הביע מחאה נגד הממשלה ונקט בצעד יוצא דופן: עמד דקה דומיה בתכנית שתשודר הערב ב-18:00: "יש מועקה גדולה מאוד. לזכר הדמוקרטיה ולמעבר לדיקטטורה אני רוצה לעמוד דקה דומיה. נקווה לימים טובים יותר"

אייל ברקוביץ' עומד דקת דומיה לזכר הדמוקרטיה הישראלית/מתוך "אופירה וברקוביץ'", קשת 12, 24 בפברואר 2023

אייל ברקוביץ', אחד ממגישי התכנית "אופירה וברקוביץ'" הביע מחאה נגד הממשלה ונקט בצעד חריג ויוצא דופן: עמד דקה דומיה בפתח התוכנית שתשודר הערב ב-18:00: "יש מועקה גדולה מאוד", הוא אמר לאופירה. "לזכר הדמוקרטיה ולמעבר לדיקטטורה אני רוצה לעמוד דקה דומיה. נקווה לימים טובים יותר".

צפו למעלה בקטע המלא

לפני חודש תקפו אופירה וברקוביץ' את שר התקשורת על רקע הצהרותיו לפגוע בתאגיד השידור הציבורי ודבריו נגד אופירה וברקו. במוולוג הפתיחה של התוכנית השווה ברקוביץ' את ישראל לאירן של לפני המהפכה. "רציתי להראות עם איזה רב קרעי הולך להתייעץ כל שבוע לגבי להט"בים וזכויות אדם - ומה הרב הזה חושב עלינו. אבל בגלל שהוא בן אדם כזה חשוך אני בכלל לא רוצה להתייחס אליו - אני רק רוצה להראות לך מה בעצם הוא רוצה שיהיה פה". ברקו הציג תמונות שמתעדות את אירן מלפני 50 שנה: "כך אירן נראתה, ומה הם רוצים לעשות פה? הם רוצים לסגור את התאגיד, להעיף את אופירה וברקו ושבמקום שילכו לים, ילכו עם גלביות. הם רוצים לעשות פה אירן. אז שלא יספרו לי סיפורים, שיתעסקו בה שצריך להתעסק - ולא בהפיכה משטרית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully