וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנן יובל מסרב להופיע בערב יום הזיכרון בכנסת: "לא אשיר בפני גסי רוח כמו אלמוג כהן"

עודכן לאחרונה: 25.2.2023 / 11:50

המוזיקאי סירב לבקשתו של המפיק רוני אבירם לשיר באירוע יום הזיכרון בכנסת במחאה על מופע הרפש של ח"כ אלמוג כהן שהעלה סרטון שבו השפיל וכינה שמות את חברי הכנסת, כשלצדו יו"ר ש"ס אריה דרעי: "אין אפילו צדיק אחד שיקום ויזעק. זאת לא הכנסת שלי"

חנן יובל. ראובן קסטרו
"על היושרה עבדתי כל החיים". חנן יובל/ראובן קסטרו

פרסום ראשון: המוזיקאי חנן יובל הוזמן על ידי המפיק והבמאי רוני אבירם להופיע בכנסת באירוע ערב יום הזיכרון לחללי צה"ל שאבירם מפיק עבור הכנסת ומשרד הביטחון - ובתגובה השיב יובל כי הוא מסרב להופיע בפני "גסי הרוח הללו" והוסיף כי "זו אינה הכנסת שלי". דבריו של חנן יובל הובאו באחת מקבוצות המחאה. בשיחה עם וואלה! תרבות אישר חנן יובל כי הוא אכן כתב אותם והוא עומד מאחוריהם. עיקר זעמו של חנן יובל יצא נגד סרטון הלייב של ח"כ אלמוג כהן מהמליאה שבו במשך דקות ארוכות גידף והשפיל חברי כנסת רבים, כשלצדו יו"ר ש"ס אריה דרעי.

וכך כתב חנן יובל לרוני אבירם בעת שדחה את בקשתו להופיע בכנסת: "לכנסת הזאת - של אלמוג כהן, של דודי אמסלם, של החברה טלי גוטליב, של גלית דיסטל, של אריה דרעי שנהנה מההומור של אלמוג כהן, של יו"ר הכנסת שבמקום לגעור בטינופות הוא אוסר על הצילום שלהם, שלא ידעו בחוץ, ועוד ועוד - שאמשיך? ואין אפילו צדיק אחד שיקום ויזעק. זאת לא הכנסת שלי. לשיר שם בפני גסי הרוח האלה זה לעשות שקר גדול לעצמי. אוכל לא חסר ולא יחסר בבית משפחת יובל. על היושרה עבדתי כל החיים".

ביום חמישי האחרון כתבה הזמרת ריטה פוסט שמזהיר מפני העלול לבוא: "הפעם אני כבר דואגת ומבוהלת. כל כך רוצה לעצור את הרכבת הדוהרת לתהום. הדמוקרטיה שבנינו פה ב-75 שנה, בטוויה רגישה ככל שניתן, בין אנשים שונים שהתקבצו מכל קצוות תבל - בסכנה. הביחד שלנו, שרקמנו ב-75 שנה - בסכנה. תסתכלו, התפרים עוד רגע נקרעים. עצרו את הרכבת הדוהרת לתהום. לא כל מה שיש לו רוב בחדרי הוועדות בכנסת, מחליף את התחושות בחדרי הלב. שינויים כל כך דרסטיים נעשים בתהליך, בסבלנות, בהתייעצות והסכמה רחבה ככל האפשר. חיכינו 75 שנים. קחו חודש חודשיים, עיצרו ודברו, לפני שיהיה מאוחר מדי. בתקווה לעתיד, זהו כל מה שיש".

  • עוד באותו נושא:
  • חנן יובל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully