וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילה חסון הודיעה: עוזבת את חדשות 13 ועוברת לתאגיד

עודכן לאחרונה: 26.2.2023 / 18:07

אחרי הפרסומים על המגעים שניהלה מול התאגיד, העיתונאית הוותיקה הודיעה רשמית על עזיבתה את חדשות 13 ומעברה לתאגיד: "מודה לאנשים היקרים והמסורים שעבדתי איתם, ניפגש על המסך וברשת ב'". חדשות 13: "מאחלים לאילה הצלחה בדרכה החדשה"

בווידאו: אילה חסון נגד האוזר טוב/קרדיט: חדשות 13

העיתונאית אילה חסון הודיעה רשמית כי היא עוזבת את חדשות 13 ועוברת לתאגיד השידור הציבורי כאן 11.

בציוץ בחשבון הטוויטר שלה כתבה: "צופות וצופים יקרים. העבודה העיתונאית שלי היא למען הציבור הצדק וחברה טובה יותר. לפני חודשים קיבלתי הצעה מהתאגיד שאותה שיתפתי בשקיפות את מנכל חדשות 13. אני מודה לאנשים היקרים והמסורים שעבדתי איתם ובמיוחד לצוות שישי היקר לליבי. החלטתי להיענות לבקשת התאגיד. מבקשת מכם צופים יקרים להמשיך איתי. ניפגש על המסך ונשתמע ברשת ב".

בחדשות 13 פרסמו הודעה בתגובה לעזיבת חסון: "חדשות 13 מודה לאילה חסון על שנים של עבודה משותפת ועשייה עיתונאית. אנו מאחלים לה הצלחה בדרכה החדשה".

בשבוע שעבר אישרו גורמים לוואלה! תרבות את המגעים שקיימה חסון לעבור לתאגיד ולהגיש שם תוכנית יומית בסגנון "פופוליטיקה".

בתאגיד הוציאו קול קורא לחברות ההפקה להגשת הצעות לתכנית יומית בשידור חי עם קהל. בדומה ל"פופוליטיקה", גם התכנית הזו צפויה לעסוק בפוליטיקה, בתרבות ובכלכלה - והיא צפויה להיות נאמנה לפורמט ב"פופוליטיקה", דהיינו מגיש, פאנל, אורחים מתחלפים - וכמובן קהל באולפן.

"אזור בחירה" עם אילה חסון, רשת 13, 18 באוקטובר 2022. רשת 13, צילום מסך
עוזבת את חדשות 13 ועוברת לתאגיד. אילה חסון/צילום מסך, רשת 13

אילה חסון הגישה בחדשות 13 שלוש תוכניות: "שישי" בערב שבת, "המטה המרכזי" בשבת בערב ו"אזור בחירה" בשעה 19:00 לסירוגין עם רביב דרוקר. מוקדם יותר החודש פורסם כי גיא לרר ותכניתו "הצינור" צפויים להחליף את חסון ודרוקר ברצועת 19:00 של ערוץ 13.

חסון אינה הדמות המרכזית היחידה שעוזבת את חדשות 13. גם המגיש שרון גל הודיע לאחרונה על עזיבתו ומעברו לערוץ 14, שם יגיש את המהדורה המרכזית של הערוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully