וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבוד ענק: מירי מסיקה ואלון אבוטבול מועמדים בפרס התיאטרון הבריטי

עודכן לאחרונה: 28.2.2023 / 19:17

צמד השחקנים מועמדים לפרס אוליבייה - הפרס הנחשב ביותר לתיאטרון באנגליה - בקטגוריית השחקנית הטובה ביותר והשחקן הטוב ביותר על תפקידיהם במחזמר "ביקור התזמורת". ההצגה עצמה מועמדת לשלושה פרסים נוספים. מסיקה: "אין מאושרת ממני"

מירי מסיקה מבצעת את "עומר שריף" מתוך המחזמר "ביקור התזמורת"/DonmarWarehouse

כבוד ענק: מירי מסיקה ואלון אבוטבול מועמדים לפרס אוליבייה - הפרס הנחשב ביותר לתיאטרון באנגליה - בקטגוריית השחקנית הטובה ביותר והשחקן הטוב ביותר על תפקידיהם במחזמר "ביקור התזמורת". ההצגה עצמה מועמדת לשלושה פרסים נוספים, ביניהם פרס המחזמר הטוב ביותר.

"זה הישג מקצועי אישי מאוד גדול עבורי", מסרה מירי מסיקה הנרגשת. "זכות גדולה לקחת חלק בהצגה המציגה פיסת מציאות ישראלית מרגשת ועמוקה . במיוחד בימים אלה ובאווירה הקשה והאנטי ישראלית שקיימת בלונדון. הצגה על ישראלים עם שני שחקנים ראשיים ישראלים היא נצחון כפול ומכופל. אין מאושרת ממני".

מירי מסיקה, אלון אבוטבול, "ביקור התזמורת". Marc Brenner,
מירי מסיקה בהצגה/Marc Brenner

באוקטובר האחרון עלה בלונדון המחזמר "ביקור התזמורת" על פי סרטו של ערן קולירין באותו שם מ-2007. אלון אבוטבול נכנס לנעלי ששון גבאי בתפקיד תאופיק, מנצח התזמורת המצרי המסוגר שמגיע עם אנשיו לישראל, ומירי מסיקה שיחקה את דינה, בעלת בית הקפה הלבבית המתגוררת בעיירת הפיתוח שנקלעו אליה, תפקיד שבגרסה הקולנועית גילמה רונית אלקבץ. המחזמר עלה לראשונה באוף ברודוויי בניו יורק ב-2016, ובשנה העוקבת זכה בעשרה פרסי טוני, כולל למחזמר הטוב ביותר ולשחקנים שבתפקידים הראשיים, טוני שלהוב ("גברת מייזל המופלאה") וקתרינה לנק ("אוזרק").

ההצגה קטפה את שבחי המבקרים בבריטניה. "הבכורה האירופית של מייקל לונגהרסט כוללת צוות קוסמופוליטי, עם הופעה קולית בולטת של הכוכבת הישראלית מירי מסיקה", נכתב באיבנינג סטנדרד, שהעניק להצגה 4 כוכבים. "ההפקה איטית בחלק מהרגעים המוקדמים, הומה באחרים, אבל כפנטזיה של הרמוניה ברמת-מיקרו באזור בעייתי, היא מקסימה לחלוטין".

גם הגרדיאן העניק להצגה 4 כוכבים, ושיבח בפרט את שירתה של הזמרת. "ביצוע מהמם של הפרפורמרית הישראלית מירי מסיקה, כל שיר חושף טקסטורות חדשות בקולה, מברזל עוקצני ועד קטיפה עורגת". טיים אאוט לונדון אף הוא נתן 4 כוכבים, ושיבח את העדינות של המחזמר והסיפור. על השחקנים כתב המבקר: "אלה לא תפקידים נוצצים גדולים: לכל אחד על הבמה יש בעצם חלק קטן שהם מבצעים בול, וזה מרגיש כאילו הסכום גדול יותר מחלקיו, תמונת מצב חיה של קהילה זמנית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully