וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין תקווה": השחקן טום סייזמור לא צפוי להתעורר מהתרדמת

עודכן לאחרונה: 1.3.2023 / 12:07

משפחת השחקן האמריקני, שכיכב בסרט "להציל את טוראי ריאן", שוקלת לנתק אותו מהמכשירים, לאחר שהרופאים הבהירו להם שאפסו כל התקוות. סייזמור בן ה-61 אושפז בחודש שעבר בעקבות מפרצת מוחית, ונשאר מאז במצב אנוש, בתרדמת ובטיפול נמרץ

טום סייזמור. GettyImages
טום סייזמור/GettyImages

משפחתו של השחקן האמריקאי טום סייזמור ("להציל את טוראי ריאן") "מקבלת החלטות על סוף חייו", לאחר שאפסו סיכוייו להתעורר מהתרדמת בה שקע בחודש שעבר, בעקבות מפרץ מוחית. "היום, הרופאים הודיעו למשפחתו שאין תקווה נוספת והמליצו להם החלטה על סיום חייו", אמר מנהלו של סייזמור לתקשורת הזרה בשני בערב. "אנו מבקשים לשמור על פרטיות המשפחה. זו תקופה קשה עבורם". הודעה נוספת אמורה לצאת היום בנושא.

סייזמור בן ה-61 אושפז בחודש שעבר, ועל פי פרסומים בתקשורת נשאר מאז במצב אנוש, בתרדמת ובטיפול נמרץ. המפרצת הייתה תוצאה של שבץ מוחי שעבר ב-18 בפברואר בביתו בלוס אנג'לס, שגרם לו להתמוטט והוא הובהל לבית החולים.

סייזמור החל את דרכו בסרט "נולד בארבעה ביולי" של אוליבר סטון מ-1989. לאור השנים שיחק בין השאר בסרטים "רוצחים מלידה", "היט", "אויב המדינה, "להציל את טוראי ריאן" ו"בלאק הוק דאון". סייזמור נעצר ב-2003 לאחר שהכה את חברתו באותו זמן, מנהלת בית הבושות היידי פליס. בית המשפט גזר עליו 17 חודשי מאסר וארבעה חודשים במוסד גמילה מסמים. ב-2007, בעודו בתקופת מבחן, נעצר בקליפורניה על החזקת מתאמפטמין, ונגזר עליו עונש נוסף של תשעה חודשי מאסר. בשנת 2017 פרסם ההוליווד ריפורטר, בהסתמך על 12 עדים, כי השחקן הטריד מינית שחקנית בת 11 על סט צילומים ביוטה של סרט משנת 2003.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully