וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יוניקורן" של נועה קירל: האזינו לקטע מתוך השיר של ישראל לאירוויזיון

עודכן לאחרונה: 2.3.2023 / 8:54

הבוקר חושפת הזמרת בטיקטוק קטע קטן מתוך "יוניקורן", השיר שתבצע על הבמה בליברפול, שם ייערך השנה האירוויזיון במאי. היא חתומה בעצמה על יצירת השיר לצד ינון יהל, מאי ספדיה ודורון מדלי - מי שעמד גם מאחורי השיר "Toy", שאיתו ניצחה נטע ברזילי באירוויזיון

אירוויזיון 2023: נועה קירל מוכרזת רשמית כנציגת ישראל/מערכת וואלה!

ב-8 במרץ ייחשף "יוניקורן", השיר של ישראל לאירוויזיון, ובינתיים מספקת נועה קירל בטיקטוק הצצה ראשונה בת שניות ספורות, שבה היא מבטיחה שזה יהיה "פנומ-פנומ-פנומנל". האזינו לקטע למטה וצפו בפרומו כאן.

השיר ייצג את ישראל באירוויזיון 2023, שהגמר שלו יתקיים ב-13 מאי בליברפול, אנגליה, אבל קירל תצטרך לעבור את משוכת חצי הגמר מספר ימים קודם לכן. את השיר היא יצרה ביחד עם ינון יהל, שהפיק את השירים "גולדן בוי" של נדב גדג' ו"פקר ליבי" של עשן אלנה; המוזיקאית מאי ספדיה; וגם דורון מדלי, שכתב בין היתר את השיר "Toy" שאיתו ניצחה נטע ברזילי לפני כמה שנים.

"כתבנו שיר, שאותי אישית מרגש בכל פעם כשאני שרה או שומעת אותו", מסרה קירל.


יעניין אתכם גם:
מתי נועה קירל שרה? איך מצביעים? כל השאלות והתשובות לאירוויזיון 2023
מה תגיד נועה קירל? מרגי ואנה זק בשיתוף פעולה ראשון ומסקרן
נועה קירל: "אני מרגישה את התמיכה הישראלית בכל מקום"

@noakirel Are you ready ? #unicorn ? I'm waiting for your dances !!! #eurovision2023 #אירוויזון2023 ♬ Unicorn - Noa Kirel

באוקטובר הודיע איגוד השידור האירופי כי 37 מדינות בלבד ישתתפו באירוויזיון 2023, המספר הנמוך ביותר מאז 2014. בכך גדלים סיכוייה של קירל לעלות לגמר. קירל תופיע בחצי הגמר הראשון ביום שלישי, 9 במאי, ולצדה 14 מדינות נוספות: אירלנד, לטביה, מלטה, נורווגיה, סרביה, פורטוגל וקרואטיה, אזרבייג'ן, הולנד, מולדובה, פינלנד, צ'כיה, שוודיה ושוויץ.

ועדה מקצועית של תאגיד השידור בחרה בחודש יולי בקירל לייצג את ישראל בתחרות מתוך רשימה סגורה של 78 האמנים המושמעים בישראל או כאלו שבלטו במצעדים של שלוש השנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully